فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حالش خوب نیست

زندگی اون خیلی سخت تر از زندگی منه ، حال من خوب نیست از لحاظ  روحی حال اون از همـه لحاظ داغونه ! وقتی این لحظه هاشو میبینم کم مـونده فقط گریه کنم ، میگه ببخشید اگه سخت گذشت! بهش میگم عزیزم به من نگــو ببخشید من این لحظه ها رو سخت نمیبینم جز برای خودت ...

پی نوشت : بـراش دعـا کنید حالش خیلی خرابه!

نظرات 1 + ارسال نظر
Haddes جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 23:58

ایشالا که حالش بهتر بشه
ولی این حالش باعث میشه یه آدم کامل و سفت و سخت بار بیاد
به نظرم اگه میخوای کمکش کنی فقط بهش بگو حرف بزن تو هم هی گوش بده ولی چیزی نگو

خیلی سفت تر از منـــه خیلی بخاطر همینه که من سکوت کردم!
نیازی نیست حرفی بزنه من زندگیش رو دارم میبینم دیگه سکوت میکنم فقط در تلاشم بخنــده و شاد باشه ولی باز همچی بهم میریزه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد