فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

پاییز❤

 سلام(:

باید با تاسف بگم اگر پاییز امسال دست من بود یکم پشت در نگهش میداشتم که من کارای عقب موندمو انجام بدم و تا موقعی که وارد خونمون و اتاقم بشه‍...واقعا بوی آمدنش حس بشه  و همه قدر این پاییز رو  بدونند(:چه‍...پاییزی شود اون پاییز ،پاییز جان سفر امسالت با کسالت داشتن من همراه بود ، و من نتونستم کاری رو از پیش ببرم جلو  و با کلی عذر معذرت شرمند حضورتم(: میدونم منم متعلق به تو ام یک دختر پاییزی ام من  ولی بازم ازت شرمنده‍...ام  که من اینقدر بی مهری میکنم نسبت به آمدنت (❤) کاش اسم من پاییز بود کاش و بازم کاش پاییز بودم ، پاییز جانم تا جایی که وقتم باز باشد برای آمدنت چراغانی میکنم(: 

چرا در شعر ها پاییز غمناک است؟

چرا پاییز فصل درد و دوری  و بوسیدن  خاک  است؟

چرا در پاییز سوسن و نسرین و سنبل جاندارد؟

چرا در پاییز هیچ عشقی نا ندارد ؟

چرا پاییز سرد است؟

چرا پاییز طوفانی است؟

چرا نسیم پاییز بوی غم دارد؟

پاییز من زیباست

پاییز من با سردی اش زیباست

با بوی طراوت برگهایش

با بوی غمش 

با بوی نمش 

زیباست

باغچه پاییز من 

سبز تر از بهار و 

گرم تر از تابستان

سرد تر از زمستان 

پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد

سرود نسیم

رقصه‍...شاخه‍...

(علیرضا احمدی)

 

ادامه مطلب ...

برای خودم(:دلتنگییی(:

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کلی کار نکرده‍...(:

سلام(:

درحال حاضر یک فرد تنبل تشریف دارم(: نخندید خب من مریضم اصلا نباید کار کنم که‍...(: اهوم:دی

آبریزشم خداروشکر کمتر شده سرفه‍...ام کمتر شده ولی هنوز دارمش ، صدام خیلیییی گرفته‍...دور دهانم و بینیم خشکی زده در حد سوختنه‍... / امروزم ساعت قرصام دیر شده‍...بود وقتی بیدار شدم خیلی گذشته‍...بود ،واقعا دیگه از سرماخوردگی بیزارم در حد المپیک ، خدا نکنه کسی از من سرما خوردگی بگیره خوب شدنش کار حضرت فیله‍...(: والا خب من خودم وقتی زمستون سرما میخورم تا آخر زمستون همراهمه‍... از بس که لعنتیه‍...حالا بیخیال سرما خوردگی(: 

امروز وقتی بیدار شدم ساعت ۱۰/۱۵بود دیشب سه تا قرص خوردم ( آنتی هیستامین، آموکسی سیلین، استامینیفون ،یک عدد شربت) دیگه نفهمیدم کی صبح شد کی ۱۰شد اینقدر که گیج بودم من (: و اینطور شد که کلی کارا موند رو دستم ، ساعت ۱۱ داداش زنگ زد امشب میریم خواستگاری و نامزدی رسمی ، و گفت برو پارچه‍..سرا ،پارچه چادر سفید بخر و من رفتم وقتی برگشتم آهی در بساط نداشتم از لبای خوشکم و حتی نمیتونستم دهانمو باز کنم(: و اینکه‍...پارچه سفیدم پیدا نکردم(: و الان تصمیم دارم لباسای شسته‍...شدمو جا بزنم و نشسته‍...هام که تعداد اندکی هستند رو بشورم(: تا از جانب لباس هام راحت بشم(: و بمونه تمیزی خونه‍...که باید با مامان دست به کار بشیم (: وای من اصلا توی خودم رو نمیبینم برای کار کردن (: خب من که میگم تنبلم شما بگید نه (: رسما کسی آمد خواستگاری علام میکنم در مواقع بی حوصلگی و مریضی ازم کار نمیخوای زنت میشم وگرنه مارا به خیر شمارا به سلامت (: والا ، دقیقا همی الان حس هیچیییییی نیست در وجود من ، کلی ام کار دارم شستن لباسام ، دوش گرفتن ، و کلیییییی کار دیگه‍....(: 

موفق باشم ، شما نمیخواین واسه من دعا کنید (: 

دعا کنید از هیچی عقب نمونم حتی صندلی کنار شیشه‍...ماشین(: 

بلیییی بلییییی (: راستی عکس لباسم رو میذارم امشب (: تقریبا عکسای نگذاشته‍...این چند مدت رو میذارم(: 

اسم پست شریفمونم میذارم آلبوم(: اهوم :دی 

خدا همراهم ❤

یک عدد پتو پیچ بعد از کمی کار (:

سلام(: 

من دیگه نمیتونم حرف بزنم راه نفس کشیدنم سخته‍...(: واقعا حالم به وضعیت حاد رسیده‍..یک عدد پرستش پتو پیچ از سرمای زیاد (: هندزفری در گوش بنیامین گوش میده‍د(: 

ادامه‍،..دارد

الان که دارم این پست رو ادامه‍...میدم ساعت از ۲۱ گذشته‍...دقیقا توی حیاط نشستم و بیش از اندازه دلم گرفته‍..بیش از اندازه‍...قابل توصیف نیست ،آخه‍..خدا همینم کم بود ها؟؟

صبح دیر بیدار شدم ساعت قرصام گذشته بود ، بدون خوردن صبحونه مسواک زدم و با موهای ژولیده پولیده رفتم سراغ لباسام اینقدر زیاد بود که تا ۱۱/۳۰طول کشید البته از ۱۰شروع کرده بودم دیگه شستم و تموم شد و کتابامم خودم جلد گرفتم ظهر ، از هرکدومشون خواستم با هزار تا بهونه نه بهم گفتن ،بیشتر از این خودمو خورد نکردم خودم جلدشون گرفتم خیلی ام زیبا شد ، با کلی حال بدم دیگه آخراش از چشم درد همینجور اشک میریختم ، آخه کاش من تا ده بیست روز پیش این مریضی رو میگرفتم تا راحت بتونم گریه کنم نه الان که دیگه یکم آرومم ، بازم خداروشکر(: 

±دیروز که جلد گرفته بودم ۱۰تومن پرداختم باید ۲تومن بهم میداد اما ۹ تومن داد منم اینقدر حالم بد بود که اصلا حواسم نبود چقدر دادتم ، امروز صبح کیف پولمو چک کردم دیدم اشتباه داده عصر فورا رفتم پولو پسش دادم :) من چنین موجودی هستم حروم تو کتم نمیره میخواد پول باشه ، میخواد وسیله‍..باشه (: شمام اینجوری باشید که مطمئنم هستید(: 

±زن داداش کوچکه از مشهد سوغاتی یک عدد شال آورده بود (: ازش تشکر کردم ولی هیچ وقت حرفاش رو یادم نمیره  :|

دلتنگم ، دلتنگ (: 

کاش زودتر مدرسه‍...ها باز بشه(: 

به امید موفقیت (: 

راستی کمی از کارام کم شده فردا شروع میکنم از صبح زود (: 


اهوم (: خب گلوم درد میکنه‍...

سلام(: شب بخیر(: 

همه‍...(: خوابن و من بیدارم(: من هنوز یه مریض در حال پیشرفت مریضی ام هستم(: از اتاق فرمان اشاره‍...(: میشود زن داداشم هم مریض شده‍...(: یه چیزی میگم خواهشا به کسی نگیدا باشه‍...(: زن داداشم مطمئنن از من گرفته‍...(: دقیقا روزی که رفتیم نشون رو بخریم انقد بوسش کردم که فک کنم اون موقع که  گلوم درد میکرد ویروسم بهش منتقل شده‍...(: بعله‍....من چنین موجود عجیبی هستم(: به من نزدیک نشوید من ویروس عجیبی درون خودم دارم(: شاید از اینترنت بهتون انتقال دادم:دی 

به قرص های عزیزم یک شربت هم اضافه‍...(: شده است ، فرداهم سفارش یک قرص آبریزش دادم(: ای خدا من کی خوب میشم  ، داداش کوچیکه‍...هم گرفته‍...آخه اون مشهد بوده و هواش واقعا خوب بوده نه من که توی غر گرما سرما خوردم(: آخه‍...من چه بدو بیراهییی به این سرماخوردگی بگم که بهش برنخوره‍...(: با کمال احترام (: ای خدا بازم سکوت میکنم  و همچی رو تحمل میکنم (: 

±من یکم از کارامو در حد کم پیش بردم ، ولییییی کلییییش مونده‍...(: اگه حداقل مریض نبودم حرفی ولی الان دیگه من بهونه‍...هام قشنگ یکی یکی ردیفه‍...(: فردا تقریبا دستی بالا میزنم و کارام رو شروع میکنم (: حتی اگه قرار باشه بمیرم (: اگه‍...بهتون بگم در این حد تنبلم که کلی لباس نشسته‍...دارم هر چند ،چندعدد از لباسا سهمیه‍...ی لباسشویی عزیزمان هست و تعداد بیشتر رو باید با دستام بشورمشون(: دقیقا دیگه‍...لباس برای بیرون رفتن ندارم(: اهوم:دی 

اگه‍...من بتونم تا سه شنبه همه کارام روبکنم واقعا یه جایزه‍...ی قشنگ به خودم هدیه‍...میدم(: با کدوم پول خدا میدونه‍...:دی  والا چجوریم وعده سر خرمنی میدم من(: خدا خودت بازم خودت ، فقط خودت (: 

±من جلد کتابامو خریدم(: لباس و شلوار جورابی واسه‍...نامزدی داداش هم خریدم ، با همون اندک پولی که در خزانه‍...داشتم(: یکم واسه وضعیت فعلیم ناراحتم ، آخه‍....چرا باید بغض کنم  ، ای خدا من فقط نگاهم به خودته‍...وگرنه‍...من حالا حالاها وضعیتم خوب نمیشه‍ ... تا آذر ماه باید صبر کنم(: بازم اشکالی نداره‍..(: خدا هست 

±من از مریضی سرماخوردگی فقط از اینش خوشم میاد اینقدر تب دارم که دیگه دقیقا جای سالم ندارم ،فکم ، گلوم ، گوشم ،چشام ، سرم ، لبام، بینیم ، اینقدررر درد میکنه‍...که دیگه حوصله‍..غم و غصه‍...خوردن ندارم(: فقط همینش خوبه دلم نمیگیره وگرنه‍...من الان مرده‍..بودم (: 

±خلاصه بتون بگم چنین موجودی هستم که زیر بار حرف زور نمیرم(: لباس رو برای نامزدی داداش خریدم(: راستییییی ، امروز مدرسه‍...هم رفتم ولی لباس نیورده بودن(: تازه خودم تنها نیستم که لباس اندازم نمیشه‍....و من بسییی ذوق کردم که آبروم حفظ شد(: مشکلم از خیاطه‍... نه من (: شیف فه‍م شد:دی 

من الان دقیقا یک دختر مو فرفرییییی هستم در شرایط فعلییییی ، کاش برسم فردا موهامو شونه‍...کنم (: نخندین خب نمیرسم با این همه کار که من دارم(: خدا کند فردا طلسم بیخیالی من بشکند و من کارامو به نحو احسنت انجام بدم(: صبحم ساعت۷/۳۰وقت خوردن قرصامه‍...(: پس من بخوابم(: شبتون خوش :دی

من و وضعیت فعلی(:

سلام(:

یک عدد سرما خورده‍...(: ویروسی ام   ، هنوز خوب نشدم بلکه‍..(: پیشرفت کرده‍...(: آبریزش و گرفتن صدام هم بهش اضافه‍..،(: شده‍..(: بعله‍...من یه عدد ویروسی ام به من نزدیک نشوید(: 

خوردن یک عدد آموکسی سیلین و یک عدد استامینی فون کدئین هم دیگه‍.. چاره‍...ی منو نمیکنه‍...(: 

اگه بهتون بگم امور شخصی و بهداشتی خانواده رو هم من براشون انجام میدم باورتون نمیشه‍...(:  ابروهای مادر گرامی رو خودم اصلاح میکنم ، موهاشو رنگ میزنم (: موهای پدر جان جانم رو خودم کوتاه میکنم (: البته هنوز به درجه‍...(: اعلا نرسیدم ، در حد سطحی(:  بعله‍.... 

راستی کم کم دارم خودمو جمع و جور میکنم  و چیزایی رو که از بچگی باید عادت میکردم و الان از بیماری ها در امان میبودم ، الان دارم بهشون رسیدگی میکنم(: آخه‍...(: خدایش زشته‍..،یک عدد دکتر اونم خانم از این عادت های بچگانه نداشته‍...باشه(: نمیگم چه عادت هایی ، بماند بین خودمو خدام(:  باید خودمو واسه‍...مهر عزیز آماده کنم (: شبا زود بخوابم ، از اون ورم زود بیدار شم و برنامه‍...ای رو که ریختم رو عملی کنم(: البته‍... اگر خدا بخواد (: خدایا کاش اونجوری بشه که من میخوام ، کاش(: 

فردا باید برم لباس رو پرو کنم ، خدا کنه این سری اندازم باشه‍...(: آبروم میره‍...خدایش(: دعا یادتون نره تا لباس اندازم شه‍...(: نخندید خو من دیگه امیدی ندارم(: 

وای فقط یه هفته تا شروع مدارس مونده‍...(: وای منو باش چقدر بیخیالم (: 

نه کیف ، نه کفش ، نه دفتری, ، نه جلد کتابی هیچ نگرفتم (: خدا خودش به‍...دادم برسه‍...(: 

±موندم واسه نامزدی داداشم چی بپوشم ، خدایش موندم با این وضع مالی که از خودم سراغ دارم چیکار کنم ، خدایا چیکار کنم(: لباس دارم ولی خب قبلا پوشیده‍...(: شده‍...(: همون رو میپوشم هیچ کاری ازم بر نمیاد(: 

خدایا این ماه چقدر نقشه داشتم واسه خریدن خیلی چیزا ولی نشد (:

کاش بتونم چادر مورد علاقم رو خریداری کنم(: کاش ،دیگه‍..هیچ برنامه‍..(: خرید برای محرم ندارم(: واقعیتش با این وضعیت باید یه برنامه‍..(: درست و حسابی بنویسم و اجراش کنم ،در آستانه‍..(: هفته‍..جدید و کلی کار در پیش و رومه‍..(: وقتی بهش فکر میکنم خستمه‍...(: باید توی این هفته  اتاقمو تمیز کنم ، خونه ها رو تمیز کنم ، کتابامو با برادر جان جلد بگیرم ، با زن داداشم  بزرگه‍...برم خرید مدرسه‍...(: وای خدایا چقدر کار در انتظار منه‍...و من بیخیال  و بیهوده‍...نشسته‍...ام(: اصلا سرما خوردگی خر ، خر ، خر ، خر است  والا(: 

بیخیال غم و غصه‍...(: خدا خودش یه استقامت بهم میده‍...(: که بتونم جلوی همه چیز وایسم(: 

فقط خدایا فردا ناامیدم نکن آبروم میره‍...(: اگه لباس اندازم نشه‍...(: 

فقط همین★

من ، سرما خوردگی ، دیشب(:

سلام(:

یه عدد سرما خورده ام (: به همین راحتی(: 

من دیشب به شخصه ، اینقدر با اون کفشای غیر استاندار  راه رفتم میگفتم تا ده ثانیه دیگه انگشت بزرگ پام میترکه‍..(: نخندید آخه منو دیشب ندیدید که‍... وا (:  

دیشب  هممون از خط واحد شهرمون جا موندیم(: من دیگه نا دویدن نداشتم ، زن داداشم میدوید منم بحساب خودم میدویدم ولی داشتم نرمش میکردم(: با تاکسی خودمونو به خط واحد رسوندیم (: هیچی دیگه من فقط داشتم تب میکردم (: و همینجور یه عدد گرسنه‍...بودم بندری هایی که توی  راه سفارش داده بودیم رو در آوردیم و خوردیم من داشتم از گلو درد چند روز میترکیدم ،هیچی دیگه من رسیدم خونه‍...سرما رو به تمام معنا خورده بودم(: 

انتخاب زن داداشم خوب بود من راضی بودم(: در کنار یکم خستگی خوش گذشت(: خیلییییی یعنی خوش گذشت (: زن داداش منو خجالت زده کردند یه انتخاب زیبا و قشنگ شال بنفش که من اصلا ای رنگی نداشتم تا حالا (: 

یه عدد عکس میذارم(: 


 ±راستی اینقدر خسته و له‍...شده بودم که دیگه‍...یادم رفت شکول بخرم و جلوی تینا پز بدم و قرار شد عصر برم امامزاده از اون ورم برم سوپری یا شیرینی فروشی شکول تلخ بخرم(: تینا تو بردی(: 

± راستی شب عید غدیر میریم خواستگاری رسمی و نشون و دست بند رو میبریم(: دوباره شروع شد لباسندارم ، چی بپوشم و....(: نخندین شما خودتون بدتر از مندید(: 

± فقط همین یکم دعام کنید ، سرما خوردگی خر است (: فقط همین(: 

± راستی ساندویچ دیشب آخرین فست و فودی بود که من خوردم حداقل تا یک ماه آینده‍...تعطیل(:

بعدا نوشت:

دیروز عصر توی خیابون یه دویست و شیش سفید صندوق دار از پشت نزدیک بهم برخورد کنه‍...وقتی برگشتم راننده با یه خنده ملیح ازم عذر خواهی کرد و من در جوابش سگرمه‍...هامو توی هم درآمیختم  وقتی کنارمون ردشد کناریش سیگارشو جلوم پرت کرد بعد گفت یکم اخلاقتو خوب کن تا یه‍...شوهر گیرت بیاد ، من میخواستم بهش بگم شوهری که بخواد مثل تو باشه ترجیح میدم نباشه‍...(: ولییییی کم آورد رفت(: همین ولی زن داداش از این حرکت  و حرف پسره ناراحت شد خواست فوش بده من ازش خواستم بیخیال شه یهو آشنا بهمون برمیخوره بد میشه‍..(: توی هیری ویری یه خانم  ساده وضع به من گیر داده بود تو دانشجویی ،گفتم نه چرا باید دانشجو باشم ، گفت خیلی شیک و دانشجویانه‍...ای ، کیف و چادرت به یه دختر دانشجو میخوره‍...(: 

چرا همه فکر میکنند من دانشجو ام ، چون قدم ۱۶۴، چون تپلم ، چون اکثر اوقات چادرم دانشجویه‍...چون همیشه تیپم متوسط و دانشجویانه‍...اس؟؟ بابا بیخیال من همش یه‍...دانش آموز دبیرستانی ام ، زیادی شلوغش کردین :) این حرکات بارهآ برای من تکرار شده‍...(: از مسافرت گرفته‍...تا رفتن به کتاب فروشی ، همه فکر میکنن من دانشجو ام(: خوبه که اینجوری فکر کنند ولی وقتی نیستم خیلی اذیت میشم(: کاش زودتر دانشجو شم و از دست این حرفایی که هر کسی منو میبینه‍...و از کلمه‍... دانشجو برای بیشتر شناختن من استفاده میکنه‍....راحت شم(:

پرپرک چاق میخواد لاغر شه‍...(:

سلام (:

وای من چقد انرژی دارم^_^ ای ام ذوق مرگستون :)

با دوستی سوار ماشین بوق بوق بوق  وای  چه حالی داد(:

ولی یه جا خورد تو ذوقم  ، من مانتو اندازم نشد همش تنگ بود  کم مونده بود بشینم گریه‍...کنم  ای خدا:`(

من رژیم میگیرم از همی الان(: قول قول قول 

قرار است امروز با خط واحد ساعت ۴ به مقصد مرکز استان حرکت کنیم و با نامزد داداش  به طلا فروشی بریم(:

خدایا بعضی وقتا اینقدر منو شاد میکنی کم میمونم چجوری ازت تشکر کنم :) خدایا من عاشق این مهربونیاتم میدونم من بنده خوبی نیستم ولی خوشم میاد هیچ وقت ناراحتم نمیکنی یاهم جبران میکنی:) قربون اون جبران کردنات برم من خدا عاشق این لحظه‍...های قشنگتم(:

خدایا شکرت(: 

عاشق تو ام خدا جونم (: 

بعداً نوشت:

±من اسمم آمنه‍....نیست(: صرفا آهنگ مورد علاقمه‍...(: شاد جنوبی (: آمنه‍...(:  اسم دوستکم آمنه‍...اس واسه عروسیش از این آهنگ گذاشتن واسه‍...رقص چاقو(: و اما چند مدت دیگه‍...آهنگ اسم خودمو میذارم(:

کتابای مورد علاقم:)

فهرستی از کتاب هایی که میخوام تهیه کنم و در اسرع وقت بخونم (:

مالاریا

نویسنده : اکبر اکسیر

ناشر : انتشارات مروارید 

_________

کنج بهشت

نویسند: تکین حمزه لو

ناشر: انتشارات برکه خورشید 

_______

شازده کوچولو (۳ زبانه)

انتوان دو سنت اگزوپری

مترجم: مریم صبوری

انتشارات کتاب کوله پشتی

______

بابا لنگ دراز

جین وبستر

مترجم:محسن سلیمانی

انتشارات افق

______

پسری که میخواست ریئس جمهور شود

دن گاتمن

مترجم : منا قائمی

انتشارات گام

_______

هری پاتر و فرزند نفرین شده

جی. کی رولینگ

مترجم : حسین غریبی

فیدیبو :> [از فیدیبو گرفتم و دلم میخواد زودتر شروع کنم خوندن ]

______

 دوست دارم تا دوهفته آینده حداقل کتابایی که دارم رو بخونم  ، یه روز هم به دوره درسی اختصاص بدم :))

تابستون خوبه ولی گرماش کاری رو میکنه‍...که نفرینش کنیم (: والا مگه دروغ میگم 

راستی شما کتاب ۱۰ جلدی (شما عظیم تر از آنی هستید که می بینید) رو خوندید ؟؟ واقعا عالیه‍...(: 

من حیف تابستونم رو الکی تموم کردم (: حیف ، حیف ،افسوس ، افسوس (: 

  البته من توی تابستون دوتا کتاب خوندم مفید بود هردو (: 

یکی رمان و دیگری روانشناسی بود یه جورایی:))

+دختر شینا 

+خودت باش ، نه نخود هر آش :)

راستی ، امروز واسه دوستم کتابای مدرسه رو گرفتم ، مال خودمم قبلا گرفته بودم ، اما این وسط موندم چجوری جلد بگیرم (: نخندین بلدما ولی حیف کتابم مجروح شن (: خب من خیلی رو کتابام حساسم:) 

(: (: (: (: 

فقط خنده / لب گریزانی ممنوع :>

دندون خر است:`|

دندون درد خر است 

دندونم  به طرض فجیحییییی درد میکنه ، داغونمممم 

هوووووووف  ، دندونمممممم درد میکنه‍....

مسافر(❤)

 سلام  عیدتون مبارک (❤)

امیدوارم عید خوبی باشه‍... واسه همه مردم جهان :))

±من یه مسافرت دو روز به کازرون داشتم اونم بقولی واسه یه نفس تازه و یه روحیه تازه ولی سفر خوبی بود یکم تونستم با خودم کنار بیام هرچند حس و حالی نداشتم ولی خوب بود خداروشکر ، سفر مشهدم که منتفی شد وقتی اسم امام رضا میاد بند دلم پاره میشه و یه ریز دلم قنبرک میگیره از نرفتم از دو سال منتظر طلبیدنش ، امام رضا تو که خیلی رئوفی میدونم تنها خودتی که وقتی من بیام حرمت آروم میگیرم ، پس اگر به صلاحمه‍...منو بطلب^_^

±تاریخ سفرم به کازرون۱۳۹۵/۶/۱۸

حال من+...

سلام (:

خداروشکر یکم حالم بهتره‍...امیدوارم حال دوستان مجازی هم خوب باشه‍...(❤)

یکم سخت بود با خیلی چیزا کنار بیام ولی کنار آمدم  یعنی خود خدا صلاحم رو بهم فهموند و مجبور یا غیر مجبور پذیرفتمش چون غم و غصه‍...باعث خرابی خیلی چیزا میشه‍...همین الانم با یادش زندگی میکنم عاشقانه‍...ولی هیچ وقت به تهش نگاه نمیکنم چون خیلی تلخ بود ، خیلیییییی تلخ •_•

من مامانم رو دارم ، بابام رو دارم عاشقی دردی دعوا نمیکنه‍...اونم توی این سن که فقط لطمه میزنه‍... 

بیخیال پذیرفتم همه چی تموم شد به همین زودی زود 

مهر که شروع بشه‍... به فصل آغاز بودن من هم نزدیک میشوم ، فصل زندگی پاییزی(❤)

من دختر پاییزی هستم برگریزان ، اشکریزان  ،غمریزان و ... همه و همه چیز رو از خودم میریزم ، دور میکنم  

 ماه آخر پاییز بسیییییی  عاشقانه دوست میدارم :))

±عاشق مهرم و شوق مدرسه و یه شروع تازه و سکوت پابرجا((:

±کتابام  رو گرفتم فقط دو عدد ناقصی  دارم:>

±طبق روال همیشگی توی خونه مام این عرف ادامه‍...پیدا کرده مثل پارسال دوباره قبل از مهر میخوام دکوراسیون اتاقم رو عوض کنم و کلا اتاقامونو تمیز کنیم و دستی به سر و روی خونمون بکشیم و تمیزی رو به خونه عزیزمون هدیه بدیم :))

و در آخر خدایا به امید خودت ^_^

نرگس

 چه‍...جالب زندگیممم شده اینو زندگی نرگس:|

بدبختی بد بیاری 

یادتونه نرگس رو :|

+عکس اضافه‍...شد(:

باختم

خدایاااااا چرا من آروم نمیشمم من داغونمم _قلبمم زخمیهه نیاز به ترمیم داره 

خودت دست به کار شو من کسی رو قبول نمیکنم جز خودتت نمیپذیرممم

+خدایا دردم میاد_من چی کم گذاشتم چیییییی 

محبت بود 

عشق بود 

کمتر از گل نگفتم 

بیشتر از این نبود کمتر از اینم نبود 

خدایا منو نجات بده 

نجاتمممممم بده 

من بدونش نمیتونم میدونم نامردی کرد میدونم توهم میدونستی من متنفرممم از اینجوووور آدماااا ولیییی چه کنم دلهههههه_ خدایاااا تندییییی خودت بیا جاش خداااااااا|:

من باریی دگر مردمممم 

باری دگر عشق از وجودم رفت پرواز کرد_منووووو حلالم کنید شاید به سرم زد خودمو راحت کردم 

خدایا سپاردمش به دستای خودت ،منو شکست منو کشت ، نابودم کرد 

من برای همیشه‍....مردم :`|

خدایا خودت بهم آرامش بده ، خودت بهم صبر بده ،خوووودت :|

ممنونم ،زندگیم رو به‍....جون خریدی ممنونم :`|

این بهترینم بود وای به حال بقیه‍...|:

فک میکنم کلا رمزی بشم خیلی بهتره :|

شاید شدم :))

من واقعا خیلی وقیحم ؟؟؟ شاید هستم 

امروز به رسم احترام در جواب بی احترامی ها من با برادر رفتم برای همراهی آزمایش خون +زنش هم دختر خوبیه ایشاالله خوشبخت بشن ولی من هیچ وقت این حرفا رو یادم نمیره :|


رمزی شدن(:

سلام و در چند روز آینده‍...پستام رمزی میشوند (:

+ناراحتیات کم باشه‍...کسایی که بقولی فک میکنی برات مهمن هم ناراحتت کنن /قلبم یکم دیگه میخواد از جا در بیاد :|

ی خود خواه:|

این روزا دیگه رنگی ندارنننن بقیه میرن مسافرت من خوشحالم که دارن برمیگردن  ، هعه‍...چه مسخره من خودخواهمممم  ،دلم مدرسه میخواد ولیییییی شوق یه بچه کلاس اولی رو دیگه ندارم تو وجودم ،تا سه سال دیگه واسه مدرسه ام باید گریه کنم ...ای خدااااااااا اینم شد زندگییییی

خدا❤

سلام _ بهترم 

خودش میدونه من باهاش دیگه حرفی ندارم منت کشی نمیکنه واسه آشتی :| یعنی آمدا من نخواستم چون حوصله شنیدن حرفای دیگه‍...ندارم  / زندگیم کلا ریخته‍... بهم ، روحیه صفر، مخم دیگه‍....به جایی قد نمیده/فقط امیدم رفتن شمال بود و مشهد که اینام منتفیییی شد |: کاش یه خواهر داشتم که راه درست رو نشونم میداد راحت میشدم  از این همه دلهره ، ترس ولاغیرررر ؛ آخه‍.... خدایش الان نمیدونم چی درسته‍... چی اشتباه فقط دلم میخواد خدا بهم الهاممممم کنه‍....راهِ درست روووو|=:

دیگه‍...نا ندارم یکی یکی مشکلات رو برا کس و ناکس تعریف کنم فقط دلم میخواد خدا خودش فکرش رو بهم الهام کنه تا یه تصمیم درست بگیرم ، خدایا تو بدترین شرایط باهام بودی الانم باش ، فقط خودتی صلاح منو خوب میفهمیییییی

نمیییییی

چقدر آروووووومممممممم با بالشت خیس با دندوننننننن خونیییییییی

نمیبخشمممممممممممممممممممممممممممم 

انرژی منفی؛×

سلام ...این وقت شب از روی ناچاری به اینجا پناه آوردم 

گاهی وقتا میگم نیازی نیست بدی های دیگران/بخصوص خانوادم / رو اینجا ذکر کنم  ولی خدایش تنها چیزی که آرومم میکنه نوشتن توی وبلاگمه‍...چون فعلا کسی پیداش نکرده‍... که سرزنشم کنه بعضی چیزا رو آدم نمیتونه دوام بیاره باهاشون خواه یه حرفی باشد که با یک کلمه ادا شود مثل/افریته‍،../ خواه کاری باشد که تو ازش بی خبر باشی /نامزدی برادرت بدون گفتن به خواهرش/ گاهی وقتا به این یقین ایمان میارم که من اضافیم جز بچه‍...های خونه نیستم ولی بازم از ناچاری میگویم گذشت خوب است:| 

آدم نمیتونه‍....جلوی هر حرفی دوام بیاره مثل گفتن تو زشت ترین دختر دنیایی اونم از زبان برادرت که با تمام جدیت میگوید ، و دقیقا این حرف را از برادر کوچک هم بشنوی /یاهم گفتن کلمه افریته‍...ای از هر دو برادر / یا هم ندونستن نامزدی هر دو برادرات / تصمیمم رو به تمام جدیت میگیرم میخواهند آدما هر حرفی بزنند پشتم بگویند کینه‍،..ای ، بدبخت ، زشت ، نفرین شده ، ولاغیر ،ولی میخواهم پشت کنم به وجود همه شان چه وجود خارجی اشان در زندگی ام چه داخلی اشان  /فکر نمیکردم این سادگی ام این مهربانی بیش از اندازه ام کار دستم بدهد ولی داد اون از خاله‍....ام این از خانوادم ، دیگر بسنده میکنم : نقطه‍....

± شاید در اینجا رو هم تخته‍...کردم و در دفترم نوشتم تا همیشه در خاطرم باشد حرفها و ناسزا گویی شان را :|

خدایا تنها تورا دارم فقط خودت، دستم را بگیر(|:

نیمه‍...تنهایی + ولاغیر:)

سلام:*)

بدون نوشتن خیلی چرت و پرت گوییهآ میرم سر اصل مطلب ، حس نوشتن نیست بدلیل سردرگمی ها و چون هیچ چیزی مشخص نیست اجازه نمیدم به خودم هر حرفی رو ثبت کنم +_+

نمیدونم بگم خوبم یا بدم ؟؟ شاید شما بهتر بدونید :)

گاهی یه مسافرم و اما گاهی یه خانه نشین چرت و پرت گووو:| اگر خدا بخواد قرار است اون چیزایی که گاهی توی رویا بهش فکر میکنم اتفاق بیوفته  یعنی خدا به دل منم نیم نگاهی انداخته‍....(: 

راستی نمیدونم پستای قبلی منو دیدین یا نه‍... من آرزوم بود تنها باشم در خونه‍...و به مشغولیاتم برسم و از اتاق فرمان خبر رسید برادر جان وسطی نامزد کرده‍...(بماند که کسی به من نگفت:/) و من الان تقریباً نیمه‍...تنهام :)) واین یکم باعث دلگرمی من میشه توی همه‍....ی لحاظها :) بماند که کوتاهی هم میشه‍...(: 

± امام رضا دست دخترک آرزو به دل را نمیگیری ؟؟ یادت نیست تو پارسال چقدر من ناله کردم چقدر زجه زدم که بیام پاپوست ها یادت نیست کلا ناامیدم کردی الانم وقت هست پست ناامیدم نکن:)) 

منتظر جوابتمممم اماممم رئوفمم:))

پ ن :راستی یادم رفت بگمممم من خواهر دار شدم اونم الگوی یه خانم کوچولو قدم نو رسیده‍....(: بچه خاله‍...جانم دختراست:)))