فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من میتونم(شخصی)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عشق به خدا

سلام 

اینکه خدا درهای رحمتش رو به روی ما باز کرده شکرش ، خدایا شکرت بخاطر باریدن برف هفته قبل ، بخاطر بارون قشنگ امروز و همین الان دقیقا ۹۵/۱۱/۲۵بارونییی عاشقانه بارید ببین همه میگن ولنتاین روز عشق دختر و پسراس ولییییی متاسفانه هیچ وقت با دلم راه نیومدم که با صمیم قلب قبولش کنم همیشه در حدی گفتم و بی احساس کنارش گذر کردم  و امروز با باریدن این بارون زیبا وقتی به وجد آدم گفتم این بارون بیادموندنی  یعنی عشق به خدا نه ولنتاین  خارجکییی ها ، خدایا شکرت ❤

برف!!!

ای خدایا شکرت...

نمردیم و توی جنوب برفم آمد ، ولی دریغ از اینکه‍...من خواب بودم وقتی هم بیدار شدم هیچی نبود(: 

بعد از پنجاه سال شهر من برف آمد دقیقا سالی که مامان و بابام بدنیا آمدن ، دقیقا بعد از پنجاه سال حالا دختر خالم با خودش برامون برف آورد ... 

...

*دختر عشقی

±شروین_شیرین_سیاوش_ترنم _ترانه_بیتا_علی_مریم_اشکان_کملالی_و...

هر کدوم کسی بودند و هستند 

بعد از تلخی یه حرف یه کلمه اونقدر آرومت کنه‍...اونم رسیدن شروین به ترنم 

مثل رسین لیلی به مجنون میمونه‍...

خستگی متداول

خدایا خسته‍...ام ، از همه چیز خسته‍...ام از بیکاری از درس نخوندن ، از هرچی که بگی انرژیم صفره سه تا درسامو افتادم ، همه بهم  کنایه‍...میزنند ، خدایا ایست میخوام پیاده شم

میدونم هیچ وقت شکست تو کتم نرفت و ادامه‍...دادم ولی حالا انگاری دقیقا پذیرفتمش ، ولی بازم میگم میتونم و پا میشم و تلاش میکنم حتی اگه هیچ انرژی نباشه‍...من تلاشمو میکنم  دقیقا همون دختر همیشگی ام که تلاش میکرد نتیجه میداد ولی الان نمیده‍...

ادامه‍...دارد

باورنکردنیها

چی بگم که دیگه من تنها عزادار نیستم ، یه ملت عزادارن  ، خدا فقط میخواستی بهم بگی بازم ایمان بیارم ، من با هچ کدوم از کارات ایمانمو از دست ندادم ولی نتونستم هیچ وقت چیزیو از ته دل باور کنم ، حتی فرو ریختن ساختمان پلاسکو ، حتییییی آتش نشانهایی که مفقود اثرن خیلی چیزا رو هنوز نتونستم باور کنم، هیچ وقت  اونی نبودم که خودم ازش راضی باشم:|

من این وقت شب و تنهایی توی اتاق تاریک ...بعد از مرگ خالم دیگه شبا خوابیدن برام کابوسه‍...مگر اینکه ناگهانی خوابم ببره خودمم ندونم