فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

اتفاقات ناگهـانی

من شورش رو درآوردم به طرز وحشتناکــــی بهش حق میدم یکی از گناهان کبیره منه گاهی بهش بی احتـرامی میکنم !

خب من خیلی آدم دقیقی نیستــم ولی از زمان بی زمانم بس متنفــرم عجیبا یه جور وحشتناکی عصبیم میکنه !!! 

شاید اگه زودتـر گفته بود حال الان دوتامـون این نبود دیگه !اتفاقات یهویی واسم قابل درک تر تا اینکه بدقولـی کنی مثلا شایـد زنگم میزد میگفت من نمیتونم برم بگم باشه حالا یه وقت دیگه ولی اینکه بره و منو از کار و زندگی بندازه بعــدشم خیلی مجلسی بگه وای من یادم رفت بگمـت...

قابل هضم نیست واسم تو هـرجور که خواستیش معنی کن!

از دست خـودم راضی نیستم ولی کارای اونم مناسب نیست خودشم خوب میدونه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد