فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

عزاداری امام حسین

از این روزا و شبا خوب خوب استفاده کردم !!عزاداری کردم برای امام حسین (ع) هرجاهم کوتاهی کردم امام خودش منو ب بزرگواری خودش ببخشه ^_^

تصمیم گرفتم از بلاگ اسکای برم به هر نحوی که شده نمیدونم شاید اوکی نشد نرفتم :)) حالا انگاری قراره برم انگلیس:))

تربیت آدما ...

 :D 

برام یه مشت فرستاده خانم دکتر میگه اینم برا اقای ...!! مشاور تحصیلی خدا بیامرز که دیگه قید و قالشو زدیم رو میگفت ^_^ آخه آدم باید اینقدر بد باشه که حتی یه روانشناسم از دستش عاصی باشه !! بابا تورو خدا یکم تو تربیت بچه هاتون دقت کنید من نمیگم فووول با تربیتما نه والا ولیییییی بگم خودمو تغییر دادم ! 

میاد مشاوره روانشناس ازش عاصیه منشی میناله ! منم که اونجوری زد تو برجکم آخه تو تا کی میخوای اینجوری ادامه بدی ها ! تا کی ها آخه تا کی  من خیلی بهش احترام میذاشتم ولی حقم نبود اوجور سرم بیاره ولی خوب شد آدما رو شناختم خوب شد یکم زرنگ باشم تو این قضیه :)) والا ولی شبا راحت میخوابم آرومم ^_^ کابوسش رو نمیبینم دیگه :))

مجموعه "دلدادگان"

نمیدونم فیلمای دوره ساواک رو دیدید یا نه فیلمای قبل از انقلاب فیلمای زمان شاه :))

شلوارای مردها شبیه شلوارای دمپا گشاد دخترای دهه پیش بود !! چقدر شباهت آخه :))) 

یه زمانی به خودمون میایم میبینیم خانمام مثل دوره رژیم شاه سبیل پر پشت میذارن و مردام  جای خانم های خوشتیپ زمان شاه رو به قشنگی پر میکنند !!

بنده اگه نرم ارایشگاه قشنگ یه دم سبیل پر پشت خوبی گذاشته میشه واسم اینجوری مامانم کمتر احساس میکنه دیگه مرد تو خونمون نیس :) 

نخندید دیگه اینقدرام تنبل نیستم ^_^ 

یک آدم جدید ! یک زندگی جدید ...

امروز برام همه چیز تموم شد انگار که پیششون نرفته بودم ! اینقدر ارومم  اینقدر که دارم باب میل خودم درس میخونم یکم اعمال کاری دارم که این چیزام قطعا تا فردا درس میشه :))

امروز با یک دوست جدید قرار دارم با یکی که صداشو شنیدم  ولی در ارزوی دیدنش موندم  با یکی که مثل خودم ولی متفاوت تر سختی کشیده!!

زندگی آدم ها فراز و نشیب زیاد داره اینقدر که خودمونم باورش نداریم اینقدر که وقتی میریم جلوتر نمیفهمیم چقدر از راه های نرفته رو رفتیم چقدر راه ها ساختیم چقدر راه ها رو ساختن واسمون !

دیدن آدمای جدید حسای جدید توت افزون میکنه دیدنشون انگیزت رو دو چندان میکنه البته با یه ادم خوب نه هرکسی آدم خوب زندگی من کسی که دقیقا دنبالش بودم :))) 

ملی جان که جانان جان است و بس ^_^

تو اشتباه من بودی !

فقط این روزا دارم برای خودم همه چیز رو حلاجی میکنم که چی درسته چی غلط !! یه عده از آدما تو زندگی ما اشتباهاواقعا اینو پی میبریم ولی دست نمیکشیم حتی برای اندک چیزی یه عده ام که باید باشند میزنیم نابودشون میکنیم با کارامون (البته هیچ وقت پیش نیومده کسی که باید میبوده رو نابود کنم ) خلاصه میخوام بگم مواظب باشید الکی الکی پسر خاله یا دختر  خاله نشید که پشتش باید تاوان سنگینی بدی !!


گاهی تلخیها شیرینیهایی را پشت سر دارد!

چرا چرا همیشه توی شهریور بدترین اتفاقا میوفته برام !! البته اینا تقدیر الهی هست یه تقدیر که گاهی به ادم بعدش کلی انگیزه میده ...

کلی نوشتم سه شنبه ولی به ناموزون ترین شکل ممکن همچی پاک شد نمیدونم چرا !!! 

الان باید این دانش اموز کنکوری خوابیده باشه سر جاش ! که باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه تا الان خوابم نبرده ؛)) اون روز بدترین روز بود البته بعدش فهمیدم بهترین روز بود و خدا منو چقدر دوس داشت 

داشتم تلاش میکردم به 6:30 پایدار برسم ولی بعد از 4 ساعت درس خوندن تلفن زنگ خورد مامانم امد گفت یه خانم از موسسه زنگ زد و گفت باهاش تماس بگیری گفتم چشم خیلی زنگ زدم ولی کسی گوشی برنداشت تا اینکه طرفای8:30 شب بود گوشی برداشتن گفت فعلا نیا و تحت نظر روانشناست باش تا موقعی که خوب شدی و دیگه نیازی به کسی یا چیزی نباشه (این خیلیییی محترمانه اس ولی قابل توجهتون بگم که این محترمانه گفتن یعنی به محترمانه ترین شکل ممکن انداختنم بیرون ) خیلی بهم خوردم شکستم دادن قشنگ تو پله موفقیت قرار گرفته بودم قشنگ شکستم دادن بهش پیام دادم گفتم چرا اینکار رو کردی مگه من چیکار کردم من که داشت حالم خوب میشد که چرا این کارو کردی ! جواب داد برو به سلامتیت فکر کن دیگه نیا اصلا مونده بودم من که سالم سالم بودم یه فرد افسرده به یه انسان کاملا متفاوت تبدیل شد آخه چرا اینکارو کردن با من خلاصه اخر سر بهش گفتم اینکار شما مثل این میمونه که یکیو توی بیابون رها  کنی و بگی خودت ب ابادی برس فقط گفت خدافظ ...

خیلی حالم بد بود خیلی  دوشب نتونستم درس بخوابم کاملا بیدار بودم امشبم که متاسفانه باز بیدارم نکه به چیزی فکر کنم همینجوری خوابم نبرد خلاصه رفتم پیش روانشناسم گفت این کارشون رو بهشون نشون میدم  زنگ زد به اقای دکتر (دکترای روانشناسی داره و روان درمانگر هستند و در مقطع دکترا و کارشناسی  ارشد به بقیه مشاوره میده ) خانم دکتر باهاشون حرف زد و ایشون گفتن من  از موسسه اشون شکایت میکنم حتما این کار رو میکنم خلاصه ما فعلا منتظریم که دکتر اوکی بده و من برم پیشش :)))

منو از درس زندگی انداختن خواهشا توی انتخاب مشاور بینا باشید تا بلایی که سر من امد سر شما نیاد !! 

ولییییی خدا خواست توی این دو سه روز با کسی اشنا بشم که خیلی ارزشش بیشتر از یه پرستار زپرتی ترم دو یی بود واقعا ! 

از فردا کلید محکمتری رو توی قفل قرار میدم ! وهر کسی رو به حریمم راه نمیدم !

شبتون خوش همگی موفق باشید ^_^


با تمام خستگی و سر درد دیشب خوابیدم 

صبح زود بیدار نشدم !  هنوز درس نخودم ولی مصمم تر شروع میکنم مصمم تر از دیروز با یک ساعت و پانزده مین درس بیشتر ؛ کم کم تلاش خودم رو میکنم :))

من میتونم باید بتونم تمام تلاشم رو میکنم من !! 

موفقیت با تلاش های من و تو میسر میشود پس یقینا میتونیم موفق بشم ^_^


صبح بخیر ایران و ایرانی

صبح بخیر ایرانیهای گل ^_^ 

امروز صبح زودتر از هرروز با الارم ساعت کوکی پاشدم !!

یکم اهنگ پلی کردم تا هوشیاری لازم پیدا کنم و پاشدم وضو گرفتم و نمازم رو خوندم همراه با دعای عهد چه لذتی داشت ...

امروز برای رسیدن به هدفم خیلی مصمم تر هستم ! 

هیچ چیزی نرسیدن نداره وقتی میتونی بهش برسی انشاالله همگی موفق باشید ! ^_^

من میتونم !!

^_^

من میتونم چرا نتونم ! میتونم ...

اهوم :دی 

عکسای 13سال پیش در امده ...

"manha "منها

توی مرکز نشستم پشت یه در پشت یه دری که یکی مثل خودم اون داخل نشسته به امید من که اوکی برم پیشش یکم خسته ام ولی اشکالی نداره من این خستگی های پر هدف رو بیشتر دوست میدارم !!!!

خستگی با چاشنی خواب

این موقع هستی توی جات و موجی از خستگی وجودت رو میگیره ولی حس نداری تکون بخوری حتی !! امسالم به رسم عادت هر سال قبل از مهر اتاقم رو تمیز تمیز کردم تخت رو بیرون کردم از اتاقم تا سر فرصت سفارش تخت و میز ارایشی بدم ...

اتاقا رو کامل تمیز کردم و الان حس و بوی ارامش رو میشه حس کرد توی امواج مغزی من :)))

فردا میرم مرکز ! و پیش اقای فلانی !! یعنی چه در انتظار من است ://


یه هدف بلند مدت کوتاه شد!! آره میشه ...

امروز به چیزایی که دوسال پیش یه هدف بودن اما امروز با یه قدم رسیدم بهش قشنگ با یک حرکت انتحاری رسیدم قشنگ به دو هدف شاید هزینه ای بابتش پرداخت شد ولی مهم این بود که رسیدم به خواسته ام !!!

حرکت های بعدی هم میزنم ولیییی به موقع اش:)))

دابل پیشرفت !

دیروز سر وقت مرکز بودم شایدم زودتر با یه انرژی خیلیییی خیلییی قوی !! منشی دکتر گفت خوشم میاد وقتی میای انرژیت عالیه ادم رو به حرکت درمیاری ، واوووو !!! ولی واقعا دیروز پیشرفت عالی داشتم اینو به عینه خودم دیدم  با یه انرژی توپی برگشتم خونه ولی چون مسافت راه زیاده خستگی چیز بدی نیس واسه من و دلیلی برای استراحت کردن !!

چقدر خوب که من سالمم:))

اینکه الان بعد سه جلسه کلاس رفتن مغز من بلده خودشو حلاجی کنه و مطالب رو سرجای خودش بذاره خودش کلییییی شکر داره من میتونم تمرکز کنم !! ولی یه چیزی امروز بلندم کرد و بهم گفت پاشو داره دیر میشه باید بجنبی و به خودت بیای و من به خودم امدم استرس ندارم اصلا و ابدا :))) 

شاید بقیه زودتر تموم کنند ولی من در عوض بهینه و سالم میخونم !! بقول خانم ابسته دبیر تاریخ سخت ترین کار ممکن درس خوندنه کسی که درس بخونه قطعا بی جواب نمیمونه کارش حتی اندکش :))

انشاالله همه کنکوریا و ویروسیهای کنکور موفق باشند ! من برم درس بخونم که وقتم بیهوده نره 7 باید برم مرکز برا کلاسم :)))

روزه + عید غدیر

دیروز به نیت بابا جان و سلامتی خانواده و اقا امام زمان روزه گرفتم حس و حال خوبی داشت ناب بود توی این گرما که از صورت ادم بارون میباره ولی بتونی تحمل کنی این ازدحام گرما رو و روزه بگیری ...

خاله جان از مکه امده  کلی بدو بدوه !!! هنوز هم بعد از سه روز هنوز مهمان داریم !!! 

انشاالله همیشه همتون راهی این سفرا باشید ...


کافه گردی :))

گاهی وقتا خرج کردن برا روحیه واقعا فوق العاده اس بعضی وقتها هم روحیه ادم رو بهم میریزه !!! زندگی قانونش همینه گاهی نداری و گاهی داری...

روز دوشنبه وقت دکتر پوست داشتم توی حینی که هنوز دکتر نیومده بود رفتیم کافه ترنج بماند قبلش چها گذشت و روحیه و لبخند اینا همچی اوکی شد با کمال تمام خستگی:))) 

بعدش رفتیم دکتر و دوباره باید ازمایش بدم و ببینم چه در انتظارم باشد ... خلاصه از کلینیک زدیم بیرون و رفتیم ایس سوخاری و یه سفارش دادیم و به این نتیجه رسیدیم باید بریم کافه دنج خودمون ! کافه دیدار ! واقعا فوق العاده اس معرکه اس قطعا یکی از قرارای مهمم رو اینجا میذارم مثلا با بهترین دوستم یاهم به مناسبت تولدم با بهترین کسی که دوسش دارم میریم کافه دیدار (هرکسی بغیر از همسر اینده چون فعلا حتی واسه من وجود خارجی ندارد) !!!!  

واقعا فوق العاده بود فوق العاده ای گفتم و شما دیدید عالیییی بود اون روز هرچند با ادم مناسبی نرفتم ولی عالی بود !!

+عکس اضافه میشود !!!

^_^ کافه ترنج


بهامین

امروز لابه لای حرفام وبلاگ رو مطرح کردم ب خانم دکترم گفتم  حتی ادمای وبلاگی چجورین حتی بیشتر از همه گفتم که بهامین شده انگیزه من شده استوره واسه من !!!

بهامین صد مرتبه خانم دکتر احسنت و افرین این حرفا نثارت کرد ^_^ 

بهامین منم بهت احسنت میگم !!

دیروزمم میام تعریف میکنم همراه با یه پست توپ :))) ^_^

یه روز عالی

خیلییی جالبه هردو تحت درمانیم ^_^ ایکون یه دهن باز از خنده:))))) 

امروز اخر وقت وقت داشت !! ببین با شرایط خودش منو پیش خانم دکتر فرستاده !!!!!!!

اگه پسر نبود قطعا یه ماچیش میکردم حیف شد بخدا^_^

یه عینک سفارش دادم 670 تومن ^_^ اخه خدایش چون کسی کاری بهم نداره اینجور شدم :)))))

تزریق انرژی و تمرکز

این هفته مدام باید برم پیش خانم دکتر !! برا تزریق تمرکز :)))))) 

یه ساعت و خورده ای دیگه باید اماده شم و برم مرکز وای نمیدونم واقعا چی بپوشم ! مانتو جدیده رو میپوشم با شلوار مشکی نود به اضافه کتونیهام شاید قشنگ نشم ولی راحتم و اینقدر این راحتی بهم انگیزه میده که نگو !!! خودم حس میکنم این تزریق انرژی و تمرکز واقعا واسم عالی باشه و بهم کمک شایانی در درس خوندنم میکنه  ^_^  

گاهی باید بیمار بود تا...

برخلاف دعوا و جنگهای همیشه خیلییی خوب شده اگه اشتباهی داشتمم بازم خوبه ! خدایا ما ادما چقدر بی وجدانیم حتما باید طرف مریض باشه تا درکش کنیم !! راس گفتن روانشناسها که بیمارای واقعی نمیان پیش ما بیمارایی که از دس بقیه بیمار شدن میان پیش ما !!! خدایا ادما رو اینقدر روی پاهای خودشون نگهدار که دیگه نیاز ب دیگری نباشه تو زندگیشون نیاز نباشه یکی راه رو نشونشون بده !! 

امروز باید برم پیش خانم دکتر کنار مطبش همون عینک فروشیه که با بابا عینکم رو گرفتم امروز میخوام عینک طبی افتابی سفارش بدم !! امیدوارم دخل و خرجمان رسد به عینکمان :)))) 

یه پرستش لم داده و ده دقیقه از وقت قرصش گذشته !!پاشوو دختر جان ^_^

تا حالا توجه کردید

توجه کردید تا حالا خیاطا لباسای زیباییی برای بقیه دوخت میکنند ولی لباسای خودشون زیبا نیست ...


منی در من به اسم تو !

هرچقدر پرواز کنم باز یه جایی این بالهام خسته میشند ! از کسی که فقط 3 روزه قرصاشو میخوره چه انتظاریه ها که این سری اوکی بشه !! ولی من اوکی میشم اوکی تر از اوکی من فابریک تر از فابریک میشم مطمئنم چون خودم میخوام ...

اون شرایطش بدتر از من بود خیلیییی خیلیییی بدتر از من شایدم بهتر از من ولی باید گفت فرقی نداریم باهم ببین تلاشش رو توهم میتونی تلاش کن خواهش میکنم روی پاهای خودت وایسا این همه رویا پرداز نباش ای همه تو سیر عاشقانه پرواز نکن این همه نرو تو لاک خودت این همه فکرای الکی نباف نه زن پسر خاله قزی میشی ن اونی که این همه خودتو واسش تسلیم کردی میخوادت اصلا بخدا همه چیز اونجوری نمیشه ک تو خیال پردازی میکنی درسته ب چیزای خوب فکر کردن خوبه ولیییی ن به همه چیز دختر جان به همه چیز نمیشه فکر کرد اصلا ارزش نداره این بغضام وقتی امد سراغت یه فاتح بخون برا بغضات برا دلیل بغضات اینجوری بغضات میمیرن چه خواهی چه نخواهی زندگی و زمانه همینه اینقدر بعدش که روی پاهای خودتی زندگی جذابیت داره که نگو اینقدر لذت داره که نگو بخدا همه چیز اونجوری میشه که تو میخوای دیدی یه روزی پول تو جیبیت 50 تومن بود و باید برای سالهات برنامه میریختی چجوری خرجش کنی ولی حالا کرایه روزانه ات با تاکسی شخصی میشه 50 ببین دنیا به توهم لبخند زد درسته بابات رفت و دنیا باهات بی وفایی کرد ولی پشت این پرده نهفته خدا چیزهایی رو برات اشکار میکند که خودت یک روزی شکر گذارش میشی اینجور همه چیز نمیناند عزیزم حصرت زندگی کسی نخور توهم دیر یا زود به همه چیز میرسی ببین اطرافیانت چقدر سختی کشیدند ببین اخرش به اسایش رسیدند دیدی شرایط برا اونا چقدر سخت بود اما برای تو اسون تره همه اینا رو ببین عزیزم تو اینقدر خوب غرورت رو حفظ کن و سکوت کن در برابر خشونتهایت همه چیز درست میشه به زودی زود به همین زودی در همین فراسوی دنیا اصلا خودتو در گیر نکن صبح پاشو درستو بخون ظهرم یه نیم ساعت بخواب بعدشم پاشو ابصورتت بزن یه چایی بذار و شروع کن باز به خوندن اینقدر خودت تمرین کن که نتونی بدون کتابات سر کنی عزیزم سعی کن که یک روز نگی مثل امروز که برای گذشته ناراحتی که میتونستی ولی اینکارو نکردی نیا و بگی میتونستم ولی اینکار رو نکردم اصلا بذار شکست بخوری بذار پرت شی بذار اینقدر شکست بخوری که پوستت کلفت بشه و آخرش موفق بشی مگه تو چت کمتر از دوستاته ؟ برو به خودت فکر کن ن به دیگران برو فکر کن ببین چه میشود اوضاع اخرش عزیزم تمام تلاشتم بذارم توی قانون منو تو هم اصلا خستگی معنی نداره چون منو تو نمیخوایم دست از تلاش بکشیمممم (((((: 

کسایی مثل قاسمیها رو بذار الگوت با شرایط سخت درس میخونه کار میکنه و تمام شوق و ذوق دانشگاشم میره ببین چه زندگی داره میخنده گریه ام میکنه ولی به روی خودش نمیاره بخدا ببین اینا رو عزیزممم :))))

سعی کن همه چیز رو  به برنامه ببری جلو که بیشتر از مواقع برای خودت باشی ازاد باشی و ازادانه زندگی کنی :)))

برای فردات برنامه بریز و بگو من میتونم بگو و بلند شو محکم تر از سری های قبلی !!!

راستییییییی واتساپتم اول صبح چک کن و حذفش کن تا اخر شب !!! یادت نره ها تلگرامتم همینطور !!!!

صبح اولین روزشهریورتون بخیر !

وای صبح روز اولین روز شهریورتون توپ :))

وای چقدر این نماز اول وقت صبح به من چسبید از چسب دوقلو هم بیشتر چسبید ^_^ بعدشم برای اکسیژن بیشتر وجود دعای عهد خوندم :)) 

بعدش با یه انرژی توپ توپ امدم تو جام خوابیدم و اهنگ پلی کردم  و بازدیدای فلانی و دوستان رو چک کردم و دیدم بهههه ببین دختر چه کردی دیشب زودتر از همه خواب بودی و همینجوری پیش برو خواهشا (: 

سالی که نکوست از بهارش پیداست !! مطمئنم با یه انرژی خیلییییی توپ میگم شهریور برای بقیه شاید ماه اخر خوشیها باشد ولیییی برای من بهترین ماه و بهترین اتفاق دنیاست :))))

+من میتونم ...Ican do it !!