فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

اندر احوال حالم حال حاضر

خسته ام خسته ...

خونه ی امن من همیشه بلاگ اسکای بود برای نوشتن برای گریه های شبانه ام برای تمام سختی هایی که کشیــــدم !

دلم از دست همه خونه ، خسته ام خسته تر از آنچه فکرش را بکنی ، ۱۸سال عمر کردم ودی توی سن کم شدم یه ۸۰ ساله از بس غم به دلم راه دادم از بس هیچ کس چش نداشت ببینند من لبخند میزنم !!

نمیبخشمـــــت برای هیچ وقت هیچ وقت ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 09:53 http://tekrareman.blogsky.com

سلام دوباره عزیز دل.
چی شدههههه؟
قرار بود خوب باشییی. فدات شم غصه هیچی رونخور.
من همیشه وقتی غصه میخورم به این فک میکنم که وقتی 70 سالم شد این چیزی که برام مهمه اون موقع هم مهم خواهد بود؟بعد میبینم که نههه قطعا نه! بعد دیگه غصه نمیخورم.
شما هم به این فک کن که بعد 50 سال اصلا این مسائل مهمن؟نه! یا حل شدن تموم شدن، یادیگه موضوعیت ندارن.
عزیزم دنیا کوتاهه، شاد باش

سلام عزیـــــزم
چی بگم ماهـی از چی بگــم !
حرفاتو قبول دارم ولی آدمی گاهی نمیتونه جلوی اعصابشو بگیره تا عصبی نشه آخه واقعا یسریــا با ندونم کاریـاشون میزنند لهـت میکنن...
چشــم قول میدم بخاطر هر چیزی خودمو ناراحت نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد