فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

رفتنــــی باز موقت...

آخــرین پستم باشــد تا ۱۵تیر ماه ۹۸

رفتــم که بشینم درس بخـونم ، رفتم که اهدافم رو دنبال کنم رفتم که یکم بتونم این زمانم رو مدیریت کنم ؛ این رفتم رفتنی نیست که نشه برگشت رفتنیه که برگشتنش حتمیــــه! 

یک روز میام و میگم که موفق شدم به یک سری اهدافم برسم شاید اون رسیدنـــا نزدیک باشنـد خیلی خیلی نزدیک ...

امیدوارم هرکی هر مشکلی داره حل بشه تا مشکلات منم حل بشه ...

امیدوارم تمام کنکوریا کنکورشــــونو خوب بدن الخصوص دوستای گلم ...

منم دعـا کنید سر سفره افطار و سحرتــون !

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 11:11 http://tekrareman.blogsky.com

سلام عزیزدل.
خوبی؟
میخواستم بگم ببخشید من بی وفام و کم میام، مثل خودت سرم خیلی شلوغ میشه.
اومدم دیدم رفتی تا 15 تیر چه تصمیم فوق العاده ای گرفتی، عالیهههه. یعنی اگه منم این تصمیم رو بگیرم هردومون موفق میشیم.
چیری هم نمونده تا 15 تیر بعد موفق میشی و به خودت افتخار میکنی و کیف میکنی و این لذت طولانی مدته و تاثیر زیادی رو زندگیت خواهد داشت.
موفق باشی دوست گلم.

سلام جان دل
خداروشکر ماهی عزیزم
تو بی وفای باوفایی عزیزم تو بتونی دریغ نمیکنی همین که بدونم خوبی کلی ارزش داره ...
عزیزم من طلسمم رو شکستم چون دیگه نزدیک بود خودم بشکنم ...
فدای محبتت عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد