فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من تصمیم گرفتـــم واقعا از اینجا برم به هر دلیلی دوست دارم این فصل از زندگی چون همراه با اهمال کاری بوده بسته بشه بره !!! شاید خیلیا فراموش بشنــد شاید خیلیام از ذهن من پاک بشند مهم نیست اونای که جاودانه هستند برای همیشه جاودانه میمونند ...

امضا : پرستش

پ ن : به تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۹ ---≥ ادرس رو پاک کردم اگه کسی ادرس جدید منو خواست میتونه نظر بده و من بهش ادرس رو تقدیم کنم ! تماس با من بهتره ...

خـودم شروع میکنم

الان 4صبحه هنوز بیدارم من همش از فکر الکــی نیست همش منطقی و قابل عملی کــردنه کافیه بخـــوام و تلاش کنم ...

آخه تا کی باید یکی نقشه راه رو بهــم نشون بده تا من برم جـــلو باید من خودم به خودم کمک کنم واقعا ! من بایــد تلاش کنم شاید تا امـروز مفیـد نبودم ...

ولی ایمان آوردم که باید مفـید باشـم ، آخر تا کی به اینو اون تو زندگی باید نیازم بیوفتــه تا کی فلانی دستای منو میگیره تا کی فلانی منو فـرد موفقی میتونه بکنـه اصلا فلانی تا کی میتونه باشه اصلا شایــد فلانی ولت کرد و رفت تویی و کلی راه نرفته کلی کار نکــرده میخوام واقعا شروع کنم میخوام واقعا کلید خودمو امتحان کنم نه کلید هرکسی رو ...

کلیــدی که خودم بزنم یه انرژی بیشتری داره تا کلیدی که دیگری برای من توی قفل بزنه !! 

قــدم قــدم تا رسیــدن به موفقیت ...


تغییرات آنی

قضیه چیه چرا من یهو تغییر میکنم ، چرا یهو یه فکرای جدید میاد توی ســرم و دلم میخواد هرچه زودتر عمــلیش کنم !چــرا آخه حتی حاضـرم زندگی در پیش رو رو کنسلـش کنم حتی شده یهــویی!مثلا دیگه حتی نبینمشون اون آدمایی که کلی ادعای پوچ و بیهـوده دارن یـــا خیلیای دیگه ...

اشکار شدن

امـروز آغاز یه روز جــدید یه روز که خالی از آدمـای بی لطفه ...

دیشب یه نفر از جریانات ۸الا۹ماه پیش باخبرش کــردم همچیو گفتم بجز یه مورد کا اصلا واقعا برام سخت بود 

اشکالی نداره ، مهم اینکه من همچیــو فراموش کنم فراموش فراموش ...

فراموش کردن هرچیزی سختگی خودش رو داره ولی واقعا نیازه!!