فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

ســالی ک نکوست از بهارش پیداست!

مــثل دیونه ها هنـــوز منتظرم پدری برگرده!!

عید امســالم داره میاد مهمون میشه تو خونه هامــون قدر لحظه لحظه هامـــونو بدونیم دیگ هیچ وقت اینروزا برنمیگرده مـن دقیقا پارسال ی روزی مثل امروز بابابزرگـــم عمرش رو داد ب ما و رفت!!عید پارسال شــوم بود و اما اذر ۹۶هم وداع با پدری بـود سخت بود ســالی ک نکوست از بهارش پیداست !اینو اون خانم پارسال عید بهم گفت ولی مـــن باورش نکردم ولی حالا میگم سالی ک نکوست از بهارش پیداست !!!

حال دلاتــون رو اخر سالی خوب کنیــــد کینه هارو از خــودتون دور کنید ببخشید تا بخشیده شید با ادمـــا رابطــه ای میانه داشته باشید زیادی ب کسی بها ندید ک زندگیتونو داغون کنه خـــلاصه از همچی گذشته بذارید این سال متفاوت باشه واست!!

ب پیشـــواز از نوروز مدرسه رو تعطیـــل کردیم!!

دروغـــگو باش منم مثل خودت میشم !

مثــل همیشه حال بهم زن هستــم!!

چون درس درستی نخـوندم حالم از آدمــا و دروغای بی شاخ دمشــون بهم میخوره متنفرم , متنفرمـــم !!! اهـای خانمی ک سر از تــا پا به من دروغ گفتــی منم مث خودت میشــما !! ب همین سادگــــی ... قشنــگ میخوام با سال ۹۷ عــزیز تغییر کنم رنگ کـــامل  عوض میــکنم میشم مثل آدما خودشون !!! تا حالام همـــین بودم ! ولـــــی از حالا بیشتر میشم حتـــی سادگی هم میذارم کــــنار حتی واسه اون خانمای محتـــرمی ک بیش از پیش ب من دروغ میگنـــد !! مامانـــــــــــم تنها خانمــیه ک دروغ و راستـــش برام دنیا می ارزه و در قبال همه دروغـــی ام ک باشه راست بهش میگــم !! مــامانم عشق ابــدیمه !! ازش نمـــیگذرم تحت هیچ شرایـــطی !!

*کـــاش‌ بتونم ! ب حرفــام پایبند باشــم :دی

خدایـــا منو از شر این استرسا رهــــــا کن!!


'اسمارتیــز m&mعــزیز'

مــــــدیونید اگ فک کنید اسمارتیز m&m رو دوس ندارم و با چای سبــزجانم نمیچسبـه!!

وای چ حس بدیه هــمه جات درد کنــه و این حس در حال نابود کردنت باشــه *_* اااخ سرمــا خر دو گوش است!!دنــدون عقلم خــر است(((:

دو نقطــه دی بودنــم ی حس خـاصه ک تجربه کردنش شهامت میخواد ک بعدش دو نقطه اس نشـه!!

+تــا حالا فکر کـردید یتیمــا چ زجری میکشند از این کلــمه آره حـسش کـردم دردم گرفـت اهــای اونی ک یتیم کنارت میخوای بگــی فلانـی یتیمـه ی جایگزین قشنــگ براش پیدا کن تا حس کمبــود نکنه حس نابــودی نکــنه !!

*اسمارتیز جان از جانان جان بــودند ...شکــول ولنتاین تشریف داشتنـد!!

فـرمان مغز

سـاعت از دوازده گـذشتهـ...و اما مغز من رد میدهد!!

خستگـــی درونم داد میزنه هر چقدر بگم کمــه ی آدم درس نخون حال بهم زن خسته دیونـــه هستم من با تمام جدیت^_^ بخـدا هی‌چ کدوم این حرفا حــرف دلم نیس همش مغز فرمان میده!!

داریــم ب عید نزدیک میشیم و مـن اصلا دلم نمیخواد عید بشــه چون دلم خونــیه پر از ناراحتیه مطمئنم سال جدید خوشیــاش کمتر از الـانه :((

اینکه ولنتاین رو عشق خواهرانــه باشه خوبه چ حس نابیه خرس گرفتـن گل گرفتن‌ شکول (شکلات)گرفتن!

حـرف زیاد. است و وقـت تنگ!!و من خســتهــ...

+شهادت بانــو و مادر عزیزمـان فاطمه زهرا تسلیت!!