فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

# پــرستشانــه بود

مــن بیدارم !! آره بیدارم یعنـــی خواب ندارم...

دارم ب ارزوهام ب کارهام توی سال جدید فـک میکنم  کارهایی که قطعا مــوفق میشم درش !! گاهـی زمین خوردم ولی بلنـــد شدم و از نو شروع کـردم گاهــی خورد شدم گاهــی حرمتم شکست گاهـــی باخــتم و اما در جواب همـــه ی اینهــا گاهی ساختم و چیزی شـــدم که میخـــواستم "یــک فرد موفق " کـه آرزوی دیریــنه من بود !! حــالا هم محکمتــر از همیشه میچسبم به زندگی سفت بغلت میکنــم رفیق اینقدر سفت ک یادت بره من کیستم و منم هــم در تمام تو غرق شــوم !! بـه همین سادگـی کـه تو فکرش رو میکنــی ...

دوست دارم بازم ادامه بدم و بنویسم حتی یک لحظه هم خدافظـــی نکنم !! حالا هـــم همین است هستم و ادامــه میدهــم !!!

راستـــی رژیــمم !! من و وزن ایـــده آلـم !! ۶۲... و من ۷۵!! میجنگـیم تا ب موفقیتمان برسیم !!

امــدم ولــی او رفت !!

قــبل اذان میای ک سری ب وبلاگت بزنــی میبینی یکی از نویسنــــده های بلاگستون داره ساکش رو میبنده که بره و تو تـــو خیالت دنبالش میدوی ک نگهش داری !!!ولــــی قبل از اینکه تــو برسی سوار قطار خاطره ها شـــد و رفـــت !! نـــــــــــرو ولــی ب گمانــم رفت !!

+الان باید بگم بیست ساعت تمـــام نخوابیده ام !!

+از شنبـــه دوباره شروع هفته و روزهای بــــدو بـــدو !!بــاورم نمیشه همش ی ســال دیگه خــودمم ک با دستای خودم و یک مـــغز متفکر سرنوشتم رو رقـــم میزنی شاید کپــی پیست یکی از شماهام شوم شاید کپی پیست بقال ســـر کوچه پدربزرگ با اون نوشمک های تفنگـی اش :دی  درســـت هفدهمــــین روز از فروردین رو دارم اغــاز میکنــم !!یک عدددرس نخــونده نخوابیده بـــی اراده !!! کــــه در سیر درس خوندن جون میدهــــد!! تصمیمم جـــدی است فردا ظهر ساعت ۱۴ کلیـــد استارت روشن است !! 

مـــن در فکر رفتن به آمستـــردام !!

مـــن یک روز ب مارکن و آمستـــردام میرم یعنی باید برم (: شاید مسخره کنی اشکال نداره ولی من حتمــــا میرم !!!

امشب بهترین شب مـــن بود!!!

#خـــواهری _پاطمـــــه _جانم _تولدت مبارک♥

من ب خواسته هام میرسم شاید دیـــــر ولی میرسم !!

اهــداف دست نیافتنـــی !!

انگــــار دارم ب بعضی اهداف کوچــک و بزرگم میرسم من !!با کمک خــودم عملی میشند و حمایت عــزیزان ...

وقــتی بصورت عملی در دستانم صفت گرفتمشان میام ب حضور سبزتــان اعلام میکنم !! 

میگــــما اصلا در خانه من کسی هست یا ن؟؟ 

اگه نمیخونیدم بگید من راحتتر حرف بزنم بگم چمـــه :دی

مثلا بگم کـــه دلم برا کیا تنگ شده برا کیا لک زده ...

خدایا دستانم را بگیر تا بلندتـــر صدات کنم !!خدایایــــم عاشقتم ^_^

+کـــتاب من پیش از تو رو شروع کـــردم و اندک جایی رسیدم ..اگ نخوندید حتما بخوندیش اگ کتابخون هـــستید !! من در انتظار انــم ک فیلمش هم ببینم :دی

مامان نگران درسمه داداش نگران درسمـــه و اما خودم نگرانتــــر :/ قول میدهم از فردا جدی تر ادامــه بدهم:))

من از ۲۰فروردیــــن غیبتم را اعلام میـــکنم !!! خــــیلی دوستون دارم خواننده هایی ک منو نمیخونید !!

روزه ام...

شــده بود کـه ماه رمضون رو حـس کنید یا بفهمیدش!! همش حس میکنم الان مـاه رمضونه نمیدونم چــرا چون روزه ام شایــد..

بیزارم از تقویــــمی ک رو پدر دارد انگار ک حواسش نیست ک شایـــد کسی پدر نداشته باشد!!

بابام جونـــم بهترین بابای دنیا روزت مبارک!! برات گل گرفته بودم ولی خـونه نبودی ک بهت بــدم ❤ تصمیم گرفتم برات هدیه ای بخـــرم بیارم در بهشت تا حوریا برات بیارنــــش تنها هدیه مناسبی ک میدونستم دستت میرسه دو رکعت نماز و یه روز روزه و صد صلوات هدیه نثار روحت کردم !! میدانم ارزشت بیشتر از اینهـــاست من باید قــران را برات ختم میکردم ولی بـــابام جونم خودت میدونی چ غوغـــایی ام ولی قول میدم بخـــونم برات !!

دلم میخواد بنـــویسم روزانه هــامو ولی اینقدر بی وقتم پر وقتـم !!

*راســـتی روز مرد مبارک !!

سال ۹۷ با اندکــــی تغییر!

ســلام سال نو تون مبارک !! انشاالله همگـــی به اهدافمـــون برسیم... توی۹۶ خیلــــی اتفاقا افتاد ک اولش خوب و اخرش بــــد بود ولی گذشت ب همــــین راحتی چشم ب هم زدن امیدوارم سال ۹۷منو ب اهدافـــم برسونه ...

اهدافم رو مینویسم و اسفند ۹۷  تیکشـــون میزنم !!

بـــــدم من ولی ب خودم قول میدم سال ۹۷  خوب بــاشم اینو قول میدم!!