فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

شکـرت خدایا

سلام 

الان که حس نوشتنم آمد ، دارم اهنگ پلی میکنم  دراز کشیدم رو تخت و بیخیال از اون روزایی که گذشت و با تمام سختی هایی که تموم شـد و من یک چشمم گریه بود و یه چشمم غم بــود ...

یه بیماری خیلی سختی رو گذروندم یه بیماری که الان دوماه درگیرشــم و روزای خوب زندگیم بخاطر همین بیماری به باد رفت متاسفانه ...

خداروشکر رفتم دکتر و یه دکتر خوب پیدا کردم برای شروع زود هنگام درمــان و من تا یسال باید رژیم خفیف بگیــرم ...

خداروشاکــر حتی با تمام سختی هایی که این روزا دارمـــــشون و گاهی از پسشون برنمیام حتی همین بی پولی هایی که دارم میکشم و سخت در گیرم کرده ولی شــاکرم ...

مینویســـم از همین روزا که با تمـامش در حال جریـانم :)))

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 00:57 http://myweb123.blogsky.com

ایشاالله زود خوب بشی.

+خوشحال میشم سر بزنی

فدات
چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد