فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

تو خیلی حال خوب کنی در جایی که من خوب نیستم

همه چیز همونجوری بود که فکرش رو میکردم روزای در پیش رو خیلی قشنگتر از روزایی که گذشت ...

وسایلا رو جمع و جور کردم هیچی باورکردنی نیست به طور غیر منصفانه ای ..

نمیدونم چی رو چن تا چن تا بذارم  اخه ! 

یادداشت های زیادی هست که باید بنویسم تا قبل از 15 اسفند ...

گذشته گذشت دیگه ...

این حس رو دارم که روزای پیش رو خیلییییی قشنگ تر از روزایی هستن که گذشت ! نمیفهمم کسی اینو درک میکنه یا نه ...

چرا همه چیز این مدلی میره جلو لابد حکمتی درش هست صد در صد که هست ! 

زندگی زیباست !

هه زنگ زده حالم رو میپرسه ! تعجب آور نیست شایدم باشه نمیدونم والا :)

حس رقابت باید درم ایجاد بشه شاید دور باشه شایدم نزدیک نمیدونم...

ولی یاد گرفتم سکوت کنم حداقل اینجوری خیلی بهتره برای من !

این ماسماسکم باید ازم دور بشه :))

سکوت سکوت سکوت و سکوت !!!!

سه چیز از پا درت میاره 

غرور حسادت دروغ

سه چیز رو توی رابطه نباید قبولش کنید 

توهین حسادت خیانت