فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من تصمیم گرفتـــم واقعا از اینجا برم به هر دلیلی دوست دارم این فصل از زندگی چون همراه با اهمال کاری بوده بسته بشه بره !!! شاید خیلیا فراموش بشنــد شاید خیلیام از ذهن من پاک بشند مهم نیست اونای که جاودانه هستند برای همیشه جاودانه میمونند ...

امضا : پرستش

پ ن : به تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۹ ---≥ ادرس رو پاک کردم اگه کسی ادرس جدید منو خواست میتونه نظر بده و من بهش ادرس رو تقدیم کنم ! تماس با من بهتره ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 22:39 http://tekrareman.blogsky.com

سلام عزیزممم.
فدات شم چه خبر از کنکور و اینا؟رضایت بخش هستش؟
کجا میری؟ میدونم زیاد بهت سر نمیزنم اما دوست ندارم بری
الآن دیدم خبرنامه اضافه نشدی برای همین نمیبینم پست داشته ای

سلام ماهی قشنگم تو خوبی عزیزدلم
تجربی موفق نشدم ولی زبان خارجه موفق شدم
عزیزم فدای سرت من از بلاگ اسکای رفتم کوچ کردم به بیان حتما حتما هم دنبالت میکنم عزیزدلم نبینم ناراحتیت رو عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد