فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

روز خداحافظی از بهار ❤

سلام :)

امروز روز آخر بهار هست :)

و روز سلام دادن به تابستون گرم جنوب :)

بهار با همه خوبیاش پوست انداخت و رفت و اما حالا اگه نوبتی باشه نوبت تابستان که باید بیاد :)

تابستان عزیزم خوش آمدی :)

تحملش سخته ولی مهمون گرم و صمیمی هست :)

خوش آمدی❤

نماز و روزه اتون قبول❤

سلام :)

دوستای گلم نمازو روزه هاتون قبول درگاه حق :)

من نت نداشتم هنوزم ندارم والانم با نت همسایه هستم :)

حرفای گفتنی زیادی دارم :)

وقتی نت خودم وصل شد میام و مینویسم:)

حلال ماه مبارک❤

سلآم :)

+حلال ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم به‍...همتون ❤

امیدوارم  ازماه بندگی خدا بهترین استفاده وسود رو ببریم و استفاده بهرمند رو ازش ببریم :)

و در این ماه بنده خوب و لایق خداوند باشیم و سعی کنیم بدی ها رو از خودمون دور کنیم تا جایی که امکان داره‍...

خدا یارو یاورتون بآشه‍...

همتونو یادمه‍...

سر سفره افطار و سحر دعاتون میکنم مخصوصاً سر نمازم فراموش نمیشید ❤

±راستی حلالم کنید شاید حقی از شما برگردنم باشد ،شاید دیگر این آخرین ماه رمضانی باشد که من هستم :|

اِمشب

سلام:|

امشب از اون شبایی که تنهایی داره‍...سر میشه‍...

حس نوشتن نیست:|

سلآم :)

واقعاً حس نوشتنه‍...اون چیری که من میخوام نیست :|

امتحانات به کل نابودم کردن ،دستم به نوشتن نمیره‍...که بتونم یکم از این روزا که داره بدون خودم میره جلو رو بنویسم :|

شاید هیچ وقت ننوشتم ولی احتمالش کمی درصد ه‍ست:)

ولی هنوز هیچ تصمیمی برای روزایی که درپیش رومه‍...نگرفتم :|

تموم شد❤

سلام

تموم شد 

خدافظ مدرسه عزیزم 

البته اگه با این نمره های درخشانم دوباره صدام نزنی 

اه مردم دیگه‍...

تموم شده باورم نمیشه‍....

امتحان مزخرف امروزم:|

سلام دوستی های گلم :)

امیدوارم حالتون خوب باشه‍...و اونایی که مثل من دانش آموزن امتحاناتشون خوب شده باشه‍...^_^

و اما من امروز یه امتحان بسی مزخرف دارم و محتاج دعاهای قشنگتونم ،الانم میخوام آماده بشم برم مدرسه‍...×_×

به امیدواری موفقیت همه‍...مان^_^

حرف های زیادی دارم که امروز میام و مینویسم منتظرم باشید❤