فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

این نیز بگذرد...

امروز بد قول شدم و نتونستم با خدام حرف بزنم ...

الانم دیر نیست الان پاشم و روبروش وایسم بگم خدا آمدم پیشت پس حرفام رو گوش کن ...

یک آدمی دلشکسته ام یه آدمی که دیگه از راهش سر در گمه ...

فردا تنها میرم ...

میخوام کمتر باهاش میخوام کمتر درموردم بدونند چون خسته ام چون دیگه واقعا حوصله توضیح دادن ندارم ...

وسایلم رو جمع کردم تا برای فردا اماده اش کرده باشم شاید هیچی نخوندم شاید هیچ گونه آمادگی نداشته باشم شاید یه کلمه ام حالیم نباشه ولی فردام مثل همه روزاس بـــرام خیلی عادی خیلی خیلی عادی ...

من از پس این آزمون شاید بر نیام ولی خیلی قولها رو به خودم دادم که دیر یا زود عملیشون میکنم ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد