فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

این روزای وحشتناک و هولناک

توی این مدت خودمو فراموش کردم خودمو گم کردم 

خیلی سخت بود و هست هنوز ولی به خودم قول دادم که درستش کنم امیدوارم درست بشه و خرابتر از این نشه یه سری چیزا خیلی سخته   باید بهای زیادی پاش بدی مثل حالای من که خیلی دردناکه حتی حوصله خودمم ندارم 

امسال سال اخر دبیرستانه دیگه تموم میشه صبحا ساعت ۶بیدار شدن  و بدو بدو اماده شدن برای رفتن به مدرسه و این حرفا خلاصه بگم که امسال تلاش چندانی واسه رسیدن به هدفم نکردم و یسری تلاشارو برای رشته مافوقم یه رشته دیگه کردم که اگه قبول بشم حتما میرم نکه دلم نخواد یه دکتر بشم چرا اتفاقا انتخاب یه رشته دیگه هم گزینه ای بود برای تلاش بیشتر تو رشته خودم !! این روزو همینقدر که بدن همینقدرم خوبن یه ادم بد رفت برای همیشه ولی یه ادم خوب جایگزینش شد که باهاش واقعا حالم خوبه بیشتر روزا رو باهم سپری میکنیم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد