فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

چیزای خوب خوب

 سلام 

نمیدونم هنوزم کسی هست یا نه کسی ام منو میخونه یا لاخیر :))

چقدر اینجا حس غریبی میکنم  من آخه !!

چقدر دلم عروسی میخواد چقدر دلم  چیزای خوب خوب میخواد 

نظرات 1 + ارسال نظر
امید یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 09:44 http://fateme-goli.blogsky.com

سلام پرستش
خوبی؟
و چقد زود میگذره این زمان
توی یه چشم به هم زدن دوستای مجازی و حقیقی ۵ سال بزرگتر شدن
سال نو مبارک
آره درست میگی ، دیگه مث قدیم مطالب دنبال نمیشه شاید برای اینه که ما وبلاگ دارها هم توی مطلب گذاشتن کمی سرد شدیم
من که کلا وبلاگم تعطیله
ایشالا تعطیلات خوش بگذره

سلام شما خوبید اقا امید
واقعا همینه چه زود همچی مثل برق و باد میگذره
سال نو شماهم مبارک
ممنونم همچنین شما
چی بگم والا کسی دیگه حرفی برای گفتن نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد