فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

گریه های اخر شبی از سر اشتباهات !!

اینقدر دلم گریه میخواست که نگو اینقدر دلم خالی شدن میخواست  که نگو اینقدر که دیگه ب هیچ کس و هیچ چیز فکر نکرد ...

حالم اصلا خوب نبود اما میخوام خوب باشم ...

زندگی هیچ وقت رنگ قشنگش رو نشون نداد هروقتم داد زد تو ذوقم !! زندگی میکنم با همه بدیهاش با همه ناراحتیاش ! سخته ولی بخشید ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ریواس پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 11:27 http://jot.blogsky.com

اینجور وقت ها که من دلم گریه میخواد میرم زیر پتو و بی صدا گریه میکنم عموما هم تو تاریکی شب گریه میکنم آدم بعضی وقت ها سبک میشه

سخترش اینکه که دردت اذیتت کنه وگریه ات نیاد خفه بشی از بغض ولی اشکات نریزه ! چقدر سخته ادم نابود میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد