فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

یک آدم جدید ! یک زندگی جدید ...

امروز برام همه چیز تموم شد انگار که پیششون نرفته بودم ! اینقدر ارومم  اینقدر که دارم باب میل خودم درس میخونم یکم اعمال کاری دارم که این چیزام قطعا تا فردا درس میشه :))

امروز با یک دوست جدید قرار دارم با یکی که صداشو شنیدم  ولی در ارزوی دیدنش موندم  با یکی که مثل خودم ولی متفاوت تر سختی کشیده!!

زندگی آدم ها فراز و نشیب زیاد داره اینقدر که خودمونم باورش نداریم اینقدر که وقتی میریم جلوتر نمیفهمیم چقدر از راه های نرفته رو رفتیم چقدر راه ها ساختیم چقدر راه ها رو ساختن واسمون !

دیدن آدمای جدید حسای جدید توت افزون میکنه دیدنشون انگیزت رو دو چندان میکنه البته با یه ادم خوب نه هرکسی آدم خوب زندگی من کسی که دقیقا دنبالش بودم :))) 

ملی جان که جانان جان است و بس ^_^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد