فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

کافه گردی :))

گاهی وقتا خرج کردن برا روحیه واقعا فوق العاده اس بعضی وقتها هم روحیه ادم رو بهم میریزه !!! زندگی قانونش همینه گاهی نداری و گاهی داری...

روز دوشنبه وقت دکتر پوست داشتم توی حینی که هنوز دکتر نیومده بود رفتیم کافه ترنج بماند قبلش چها گذشت و روحیه و لبخند اینا همچی اوکی شد با کمال تمام خستگی:))) 

بعدش رفتیم دکتر و دوباره باید ازمایش بدم و ببینم چه در انتظارم باشد ... خلاصه از کلینیک زدیم بیرون و رفتیم ایس سوخاری و یه سفارش دادیم و به این نتیجه رسیدیم باید بریم کافه دنج خودمون ! کافه دیدار ! واقعا فوق العاده اس معرکه اس قطعا یکی از قرارای مهمم رو اینجا میذارم مثلا با بهترین دوستم یاهم به مناسبت تولدم با بهترین کسی که دوسش دارم میریم کافه دیدار (هرکسی بغیر از همسر اینده چون فعلا حتی واسه من وجود خارجی ندارد) !!!!  

واقعا فوق العاده بود فوق العاده ای گفتم و شما دیدید عالیییی بود اون روز هرچند با ادم مناسبی نرفتم ولی عالی بود !!

+عکس اضافه میشود !!!

^_^ کافه ترنج


نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 8 شهریور 1397 ساعت 17:25 http://notbookman.blogsky.com

کاش منم میشد باهات بیام این کافه :)
همیشه شاد باشی عزیزم:)
عیدت مبارک

قطعا من دعوتت میکنم استانم تا بریم این کافه و عشق کنیم :)))
قربونت برم عزیزم فدات بشم :)))
عید تو هم مبارک

r چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 18:47

خوب بود

اره خوب بود و اما شما ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد