فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

بهامین

امروز لابه لای حرفام وبلاگ رو مطرح کردم ب خانم دکترم گفتم  حتی ادمای وبلاگی چجورین حتی بیشتر از همه گفتم که بهامین شده انگیزه من شده استوره واسه من !!!

بهامین صد مرتبه خانم دکتر احسنت و افرین این حرفا نثارت کرد ^_^ 

بهامین منم بهت احسنت میگم !!

دیروزمم میام تعریف میکنم همراه با یه پست توپ :))) ^_^

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 01:15 http://notbookman.blogsky.com

من الان روی ابرام
ممنونم اززخانم دکتر و توپرستش عزیزم
خودت میدونی واسم مهمی
همیشه خوووب باش
خیلی خیلی به من لطف داری نازنین
خانم دکتر آینده

رو ابرا تو اسمونا پس من چییی
خواهش بابا واقعیت بود اصلا اینا همش حقیقته حقیقت !!
قربونت برم من توهم همینطور عزییییییییزم
چشم چشم چشم چشم من همیشه عالیم :))))
قربونت عزیزم تو خیلیییی گلی ^_^
قربونت بله که دکتر اینده ام من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد