فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

صبح اولین روزشهریورتون بخیر !

وای صبح روز اولین روز شهریورتون توپ :))

وای چقدر این نماز اول وقت صبح به من چسبید از چسب دوقلو هم بیشتر چسبید ^_^ بعدشم برای اکسیژن بیشتر وجود دعای عهد خوندم :)) 

بعدش با یه انرژی توپ توپ امدم تو جام خوابیدم و اهنگ پلی کردم  و بازدیدای فلانی و دوستان رو چک کردم و دیدم بهههه ببین دختر چه کردی دیشب زودتر از همه خواب بودی و همینجوری پیش برو خواهشا (: 

سالی که نکوست از بهارش پیداست !! مطمئنم با یه انرژی خیلییییی توپ میگم شهریور برای بقیه شاید ماه اخر خوشیها باشد ولیییی برای من بهترین ماه و بهترین اتفاق دنیاست :))))

+من میتونم ...Ican do it !!

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 08:41 http://tekrareman.blogsky.com

سلام عزیزم.
به به قبول باشه. من رو هم دعا کن پرستش جون.
همین انرژی مثبت و امید خودش بزرگترین راه موفقیته.
خوش باشی

سلاااام جیگری :)))))
قبول حق عزیزم چشم به روی چشم اگر لایق باشم...
بله خودش دنیایی فراتر از این دنیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد