فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

تولد داداش!

امروز تولدشه روز تولد مهندسمون فرزند ارشد خانواده و مصادف شد با عید قربان :))))

تولدش مبارک  ^_^

جواب ازمایش رو گرفتم و کاملا من در خونم مشکلات زیادی دیده شده که باید حواسم بیشتر به خودم باشه !!

من از الان برای کنکور 98 مسمم هستم 

اولین حرکت عالیمم زدم !!

انشاالله بهش نشون میدم که من میتونم خیلی کارها رو انجام بدم واقعا میتونم چون توانایی رو در خودم دیدم واقعا ممنونم از یه عده افراد که واقعا کمکم کردند یه روزی وقتی موفق بشم قطعا یادم نمیره که موفقیتم رو مدیونشون هستم ^_^

بیشتر از همه مامانم که برای من بوده یه استاد توی زندگی ^_^

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 14:17 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیزم
تولد داداشت مبارک .
عیدتم مبارک
مراقب خودت باش ،ان شالله چیز مهمی نیست اون مشکلات جواب آزمایش
خانم دکتر

سلام خاله بهامین ^_^
مرسی عزیزم !
عید توهم مبارک عشق جان ...
چشم عزیزم بله واقعا خیلی خوب بود خیلی چیزا رو زود فهمیدم وگرنه الان در معرض رکود اخلاقی و زندگی بودم
جان خانم دکتر :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد