فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

در حال زندگی کن

هرچیزی اندک اندک ...

من نمیدونم چرا رکود پیدا میکنم چرا و چرا !!!

دوست دارم اونجور که خودم باشم و هر دو طرف از هم راضی باشیم هم خودم هم اونی که تو من جونه و ریشه زده !!  

دیروز کم درس خوندم همش 1:15 ولی بهش حقیقت رو گفتم !! من هزینه کردم ولی دلم نمیخواد  کسی زور و اجباری در کار باشه ! با هیچ کس رو دربایستی ندارم و نخواهم داشت میخوام توی حال زندگی کنم و از تمام داشته هام لذت ببرم شاید سخت باشه ولی اشکال نداره تمرین تمرین و تمرین اخرش درست میشم منم !

فردا باید برم پیش خانم دکتر و اقای فلانی !! ولی خدا کند تایم و ساعت هاش جوری باشه که بهم بخوره :))

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 10:58 http://notbookman.blogsky.com

ازمون اول شهریور ماه نتیجه میاد
ازمون دوم تازه آذرماه امتحانش میدم و نتیجه دی میاد

انشاالله پس خبرای خوش در راه است !
آذر...

بهامین سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 09:10 http://notbookman.blogsky.com/

کم کم پیش رفت میکنی
نگران نباش عزیزم
موفقیتت آرزومه

بله انشاالله خدا خودش کمک میکنه و من هر بار محکم تر از بار قبل بلند میشم ^_^
نگران نیستم ایمان دارم به موفقیتم عشق جان :))))))
قربون تو برم منممممم همینطور عزیزممم راستی نتایج ازمون کی میاد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد