فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

(:

حالم خوبه ولیییی یه حس خیلییی بدی اذیتم میکنه !

سه شنبه با دکترم وقت دارم ...

شنبه استرحتم تموم میشه و دیگه باید زودتر شروع کنم داره دیر میشه ^_^ 

یه عده از ادما حتی با حرفاشونم دلتو میزنند اذیتت میکنند میخوای خوب باشی ولی نمیذارند میخوای داد بزنی ولم کنید ولیییییی بازم خفه میشی !!!

سکوت میکنم و به دخترانه هایم ادامه میدهم (: 

^_^ 

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل پیشی سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 21:11

هعی. وقتی اولین بار شروع به نوشتن کردم، ۲۲ سالم بود‌. پرستش دهه‌ی بیست سالگی خیلی سریع میگذره.
هم‌راز هرجاهست، ان‌شاالله که حالش خوبه.

عزیزم من اولین بار 12سالم بود !!!
اره والا انگار سر گردنه ای و وقتی ازش رد شدی میری جلو بدون اینکه بفهمی!
انشاالله ^_^

گیل پیشی دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 14:55

الحمدلله. سلامت باشی.

ای جانم یعنی گیل پیشی نمیدونی چجوری منو میندازی یاد قدیم ^_^
کاش فقط ای کاش همراز هم یه روز ناگهانی به پست من سر میزد و میدونست دلم میخواد پیداش کنم !!!

ماهی کوچولو جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 15:01 http://tekrareman.blogsky.com

سلام عزیز دلم ممنون بخاطر حرفای قشنگت...
من مهر امسال 29 رو فوت میکنم خانوم و نگران بچه دار شدن هم نیستم ایشالا به موقعش.
نی نی خواهرشوهر رفته بود رو اعصابم که فعلا آرومم.
ایشالا انرژی مثبتت فوران کنه و شروع کنی به خوندن و ترکوندن و به به با انگیزه ای که داری حتما موفق میشی. هرکسی تلاش کنه نتیجه ش رو هم میبینه به خدا توکل کن و فک کن که قدرت بی حد و حصری داره چه ها که نمیشه کرد.
مواظب خودت باش خانوم کوچولو

سلام گلم اختیار داری عزیزم :)))
انشاالله زنده هزار ساله باشی گلم ..عزیزم با جدیت کامل میگم هنوز وقت داری !!!
بچه ها همینن دختر خاله من هرکی رو میبینه میگه ابجی تاتا یعنی ابجی به من زد ابروم برده ولی من باز ماچش میکنن و گازش میدم :))))
انشاالله واسم از این دعاهای قشنگ قشنگ سر نمازت حتما بکن خواهری ^_^
چشم عزیزممم

گیل پیشی جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 01:02

سلام پرستش جان. خوبی؟
ول کن بقیه رو. زندگی رو بچسب.

سلام عزیزدلم :))))
خوبم خداروشکر تو خوبی ^_^
چشم چشم هر چه گیل پیشی جون بگه :))))

نو نا پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 22:38 http://kebriti.blogsky.com/

کار خوبی میکنی :]]

مرسی نونا جون :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد