فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دیروز !!

دیروز روز پر از تنش و سختی باد و با تمام خستگیش آخرش ساعت دو شب خوابیدم و در عین ناباوری به اندازه دو روز تا 10:30 خوابیدم ((((: 

جواب ازمایش پنجشنبه میاد و من باید صبر کنم تا شنبه که خاله جان بره جواب رو بگیره :| 

دیروز تا 12 برابر توی مطب چشم پزشک بودم یعنی کلیییییی وقتم رفت پای همین چشم پزشک  خداروشکر شماره چشمم همون قبلی بود ولی یه عینک طبی افتابی برام تو دفترچم نوشت :))))

راستی دیروز جلسه من و اقای فلانی خالی از دعوا بود بهش گفتم خواهشا فعلا که تحت درمانم اذیتم نکن گفت باشه دیگه اذیتت نمیکنم و ازاد میذارمت و تا یهوقت معین میتونی تمام کاراتو انجام بدی :))))

خوب بود خیلییییی ام خوب بود کاش همیشه همینقدر خوب بمونه :)))

امروز هم یه برنامه میریزم برای خودم (: 

من میتونم توی برنامه امروزم موفق باشم !!!

اول یه دوش اب خنک بگیرم که گمون نکنم اب خنک باشه^_^

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 20:34 http://notbookman.blogsky.com/

حال پرستش چطوره؟؟
خانم دکتر اینده

خداروشکر پرستش تا شنبه استراحته !!!
انشاالله از شنبه استارت زده میشه سخت سخت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد