فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

پیشرفت من ^_^

خانم دکتر پیشرفتم رو تبریک گفت ^_^ 

قشنگ گفت چی به فلانی بگم دهنشو سرویس کنم هی نگه درس نخوندی !!!!

فردا دارم میرم برم دکتر و کارای انجام نشدمو انجام بدم :))) عصرم با فلانی جلسه مشاوره داریم خانم دکتر گفت بگو که من نیاز دارم خودمو پیدا کنم !!!! ولیییی حالا بازم به دعوامون ختم میشه جلسه ...

خدا کند اتاق قبلی نباشیم باز چون خیلییییی بهم نزدیکه اینجوری !! هی استرسم بیشتر میشه و اونم میفهمه من چمه !!

بنظرتون واکنش یه پسر 20 ساله در جوابای من چرا اینجوره چرا همش مسخره میکنه چرا همش اذیتم میکنه چرا اینقدر دنبال مچ گیری منه چرا تا ساعت 4 بیدار میمونه تا چک کنه اخرین بازدید واتساپ من کیه !!! خودش میگفت عکس بابات رو هر بار که میبینم بیشتر حواسم جمع میشه که باید حواسم بهت بیشتر باشه بیشتر از همه پیگیر شما باشم !!! بذار قبل از اینکه کسی قضاوت کنه بگم اصلا اقتضای سنیش نمیخوره که بگید این تازه بلوغ رسیده و شاید خدایی ناکرده غرضی داشته باشه ن اتفاقا اینقدرررررر این پسر پاکه که حد نداره و خوبه که نگووووو بارها رسیدم سر جلسه تا داره با بچه ها دعوا میکنه !!!!!! آخه در عجب اینم چرا اولش دعوا میکنه اخرشم نصحیت و بعدشم باز دعوا میکنه !!!!! حرفاش منو اذیت میکنه خدایش ...

عجب تر اینه که خودشون روانشناس دارن ولی منو فرستاد پیش روانشناس خودش و خانم دکترم بهم گفت مشاورت کیه گفتم فلانی گفت این خودشم اینجا میومده من فک میکنم ول کرده نیمه راه ...

من قرارداد امضا کردم ! نمیتونم ولش کنم ...

قطعا اگه ولم میکردم باز برمیگشتم پیش خودشون ...

^_^ 

+تبریک خانم دکتر ...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 11:28

منم تبررریییییییککککک میگم، ولی بعدا میام بخونم ببینم چخبره!
فعلا ماچ بهت که آنقدر مهربون و خانومی

ملسییی شیدایی(((:
بدو بخون ^_^
مرسی عزیزممممم :)))))))
خانومی از خودته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد