فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حرکت میکنم پیش به سوی ...

حرکت کردم طبق گفته های خانم دکتر نذاشتم جاذبه و افسردگی بندازتم پایین هرچند واکنش های بدی هم داشتم این بین ولی بهتر شدم هر بار با یکم غلبگی پاشدم و حرکت کردم ...

اولین قدمم بکگراند گوشیم رو تغییر دادم و به خودم گفتم من میتونم ...

از فردا میخوام برم باشگاه ...

امروز یه پاکسازی درونی انجام دادم و قرار شد هر روز صبح قبل از صبحانه پاکسازی انجام بشه تا انرژی از دست رفته برگرده سر جاش و من بشم همون دختر تیز هوش همیشگی و فابریک :))))

من قراره برم یه جایی دیگه باید انرژی داشته باشم یا نه ، خب دیگه من نه به این زودی ولی انشاالله زودتر از دوره درمان خوب میشم (: 

 ایکون یه پرستش وارانه خوشحال ^_^ 


نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بهار دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 01:06 http://www.khaterateman95.blogsky.com

سلاام
ببخشید ولی من نمیدونم چرا پرستش یادم نمیاد:(

سلام عزیزم(:
چون خیلییییی وقتا خاموش خوندمت

بهامین یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 21:14 http://notbookman.blogsky.com/

خیلی خوشحالم واست پرستش
دقیق الان وارد جاده صحیح زندگی شدی

قربونت برم من عزیزم(:
بله که همینجوره که شما میگید !! ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد