فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دارم میرم که برم

دقیقا 2:10 دقیقه دیگه من اونجام تا بهش بگم چه دردمه !!! ولیییی الان دقیقا نمیدونم باید از کجا شروع کنم و چی بگم بهش  آخه دقیقا الان اون لحظه هایی هست که من حرف ندارم !! 

فوبیای دکتر گرفتم چیکار کنم حالا یکم خسته ام ...

دوش بگیرم و یکم خودمو رو به راه کنم برای رفتن و گفتن حرفام حالا موندم چی بهش بگم من از چی بگم خب اخلاقم روحیاتم اشتباهاتم زندگیمون کنکور چی خب یکی بیاد و بگه چی من وقتم  کوتاهه !!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل پیشی دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 19:58

بییییییست
خدانکنه. سلامت باشی گلی

بقول مگی هونصد تا بیست کمه
عشقی عشق جان ^_^

گیل پیشی دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 13:56

من عالی، پس توام عالی
قربانت، عزیزی

عالیییییی گیل پیشی تو بگو اصلا توپ
من فدای اون غنچه هات

گیل پیشی یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 19:56

سلام پرستش جان
خوب هستی خانم دکتر؟

سلام عشق جان تو خوب باشی پرستشم خوبه عزیزم (:
بله بله که با حضور تو خوب ترم شدم :))))

بهامین شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 23:56 http://notbookman.blogsky.com

اون خودش میدونه چی ازت بپرسه
با ارامش خاطر برو

خاله گفت خودت از هرجا که میتونی کمک کنه بدونم چته شروع کن اولش اته پته میکردم ولی بعدش اروم شدم !!

beny20 شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 17:05 http://beny20.blogsky.com

همونی رو بگو که 24 ساعته‌ درگیرشی ،
مورد های زیادی رو نگی بهتره ،
مهم ترینش رو بگو ، اینجوری بهتر نتیجه میده √

فاکتور گرفتم و بیشتریا رو گفتم !
و ایشون قشنگ تشخیص دادن من مبتلا به چ بیماری هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد