فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

به امید دیدار ♥

شاید من برم شاید نرم ...

توی حرفای دیروزش پر از توهین بود که تو خیلیییی اعمال کاری (دور میزنی ادم رو) یا اینکه حرف گوش نکنی و در اخر گفت از مدل کارت هم بدم میاد ...

میدونم که حق با اونه چون من هنوز به یکجای رو راست و دقیق با خودم نرسیدم و این خودش کلی حس بد و بدتر رو به من اضافه میکنه انرژیم رو میگیره گاهی وقتا یه چیزایی نیازه ولی دیر میجنبیم !!! اتفاق گاهی خبر نمیده گاهی راهت روعوض میکنه گاهی سرنوشتت رو گاهی هم زندگیت رو قشنگ اینور اونور میکنه !! منو این همه درد منو این همه اشک !! دلم نمیخواد با کسی حرف بزنم دلم میخواد فقط سکوت کنم سکوت باشه و من ...

ماه هاست که دیگه خودم  رو گم کردم ماهاست که دیگه دلم با دل خودمم نیست حوصله هیچکس و هیچ چیزی رو ندارم ...

صرفا بخاطر کنکور و این بحثا نمیرم چون مزخرف ترین چیز تو ذهنم بزرگ نشون دادنه کنکوره !! وقتی برگشتم شاید قبول نشده باشم شاید یه رشته مهندسی یا شایدم یه دکتر یا شایدم بورسیه شم و از ایران برم که همه اینا اول تلاش من و دوم حکمت خدا رو میطلبه !! حلالم کنید حلالتون کردم !

قربان همه ی دوستانم  هستم !!!

^_^ من رفتم تا تیر دیگری !! دعا کنید دوباره اتفاقات بدی در زندگیم در جریان نباشه !!!

      "پرستش"

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 20:48 http://notbookman.blogsky.com

برات آرزو میکنم با دست پر برگردی
ومطمئنم موفق میشی:)

انشاالله خاله برامم دعا کن خیلیییی

Reza یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 06:46 http://rezacplus.blogsky.com

امیدوارم مشکلاتت حل بشه و دوباره خنده بر لبانت بیاد

انشاالله
ملتمس دعای شما هستم بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد