فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

خدایا فرجی !!

خدایا من واقعا شرمسارم در برابر اون !! اون دیشب بخاطر عجله های من تصادف کرد و الان خودم ازش بیخبرم !! خدایا قلبم هربار بیشتر از بار قبلش میزنه !! خدایا خودت کمکی کن فرجی کن که بدونم حالش خوبه منم وضع روحیم از این اتفاق چندان خوش آیند نیست !!این از وضع زندگیم هیچ وقت پشت خستگیهام استراحت نبود یه اتفاق گنده میوفتاد !!!!!!

صداش تو گوشمه من دارم میام تو راهم گفتم اهنگ شماره هفت رو پلی کن تا من سوار شم گفت تا برسم سمت تو تموم میشه بذار سوار که شدی برات پلی میکنم تا باهم گوشش بدیم گفتم باش عزیزم فقط فوری هرچه زودتر برس ! دقیقا من دیشب 12بار بهش زنگ زدم !!! ولیییییییی بوق بوق بوق و تمام ! همه میگن حالش خوبه ولی من نه من نه چون نمیخواست بیاد بیرون من کشوندمش بیرون کاش زنگی که میزنم گوشی برداره ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد