فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

گاهی موفقیت ها با رفتنها میسر میشه

سلام ...

اون رفت سفر به خونه خدا همشون رفتن ولی من فقط توی اون جمع دنبال بابام میگشتم که بهش بگم قرار بود مامان منم بره ولی تو گفتی من تنها میشم حالا این رسمش نیست و مارو تنها گذاشتی !!! و تمام اون راه با گریه های من سر شد و بازم اشک دلتنگیییییی بود و درد ....

میرم برای یه زمان کوتاهی شاید یسال شاید دوسال و شاید برای همیشه نمیدونم شاید نوشتنم ادامه پیدا کنه !!! ولی باید از زندگیم فاکتور بگیرم یه فاکتور گونده باید بدونم چیم کیم و اما ...

+خوشحالم خاله بهامین موفق شده و راضیه از آزمونش انشاالله اون روز بیاد که بهش پیام بدم بگم خاله جان منم از کنکورم راضی بودم البته اگه تا موقعی که من بیام باشه اینجا آخه خیلیا ترک دائمیییی اینجا کردند !

^_^ 

برای نوشتن پست آخر حتما میام !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
گلی دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 13:47 http://delneveshtehay.blogsky.com

واسه همیشه نرو،بنویس هرازگاهی.
انشاءالله که دست پر برگردی...

چشم ..
انشاالله گلی برام دعا کن ! ^_^

بهامین یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 17:02 http://notbookman.blogsky.com

تو کجا میخوای بری؟؟؟
به شرطی میگم بری که زود برگردی:)
موفقیتت آرزومه خانم دکتر
من همچنان هستم وبلاگ
سعی کن تایمت مدیریت کن و بیا هرازگاهی وب
دلم تنگ میشه :(
مطمئنم موفق میشی:)))

من همینجا ها کنارت عزیزم :))))
چشم بذاریم یسال و کمتر گذشته و من امدم و نوشتم از روزایی که نبودم از روزایی که غرق بودم !!!
قربونت برم عزیزممم ^_^
خواهش ازت میکنم بمون خاله جان تا حد الامکان بمون اگه خواستی بری شماره ات رو برا من اینجا بذار
نمیشه خاله باید از این دنیای مجازی برم بعضیوقتا مدیریتمم از دستم میره :|
بخدا خودم بیشتر ♥♡♥
قربونت برم برام دعا کن التماس دعای فراوان دارم ^_^

Reza یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 10:18 http://rezacplus.blogsky.com

سلام. چه جالب وبلاگ شما رو اتفاقی باز کردم فکر کنم خاله بهامین شما رو شناختم! چون همین چند دقیقه پیش تو وبلاگش کامنت گذاشتم. چقدر بد که شما میرید.

سلام ..
خاله بهامین خیلییییی گله ^_^
واقعا جالبه :))))
گاهی باید رفت گاهی باید موند و تماشا کرد باید برا دور تند زندگیم یه کارایی بکنم یه موفقیت هایی رو انجام بدم ادمی باید برای رسیدن به موفقیت یه بهایی بده مثلا نبودن کوتاه کنار دوستان و یکم دوری از خوشیها و ...من برم هم کسی رو فراموش نمیکنم :)))
دوستان خوب وبلاگی رو هیچ وقت فراموش نمیکنم :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد