فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

تولد دوست جان !

امشب مهمان خونه دوست جان هستیم برای تولدش حس و حال رفتن تولد و اینجور خل و چل بازیارو دیگه ندارم معمولا وقتی میرم تولد کز میکنم یه جا و همینجور فکر میکنم فکر میکنم اصلا شادی در خودم نمیبینم ولی میخوام پای حرفم باشم وقتی امدند مراسم پدرم در امدن بهشون گفتم انشاالله توی شادیاتون جبران کنم و الان واقعا وقتشه که جبران کنم !! 

واقعا موندم کادو چی بدمش همیشه توی سلیقه دوستام سردرگمم ! اخه مخالف چیزای پوشیدنی ام چون خودم هیچ وقت دوس ندارم کسی جز مامانم لباس بگیره چون سلیقم رو نمیدونند ... 

قطعا کادو ببرم حتما عکسش رو میذارم !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد