فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حال خرابم دلی ای دل

با اینکه شدت خمیازه هام دهنم رو ب طرز عجیبی باز کرده ولییی یه چیزایی منو به خواب دعوت نمیکنه اینکه قرآنم عقبم اینکه امروز نتیجه ها میاد...

آخه جای من بودید خوابت میبرد :/ 

نمیبرد اصلانشم نگو که میبرد که میدونم نمیبرد ^_^ 

وای خدا جانم یاری ام کن تا در اسلام راستین هدایت شم،الهییی آمین ...بی ربط نبوداااا :|

خدایا خسته ام از اشتباهات بی موردم خسته ام از زندگی مسخره ای که خودم مسخره اش کردم خسته ام ...یعنی اگه من نتونم دیگه از این به بعد طبق برنامه ام برم جلو خیلیییییی چیز تشریف دارم :/

کاش یکی بود که بهم بگه قبولی برو کارنامه ات بگیر دخترجان!!! آخه یکی بیاد بگه دیگه ...

^_^  امشب کیک رو سفارش دادم رفتم خریدامو کردم و امدم سفارشم رو گرفتم و رفتم سمت خونه زن داداشی و دیگه مشخصه سوپرایزینگ بود اونجا ...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 16:25 http://notbookman.blogsky.com

نتیجه ها اومد؟؟؟

آره...قبول شدم
ولییییی معدلم رو نمیدونم :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد