فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

انیس من لا انیس له

دیشب شب پر فضیلتی بود خیلییییییی  ...

شب 21 وقتی داشتم به اوج گریه کردن میرسیدم دختر خاله مامانم جلوم نشسته بود ، دست کرد دور گردنم و گفت دخترم قشنگم گوش کن گریه نکن گریه هات سوز دارند اینقدر پشت این گریه رفته بودم که حتی نمیتونستم بگم پارسال بابای من توی این مراسم بود ولی امسال دیگه لطفش کم شده ...

نمیدونم تویی که این مطلبم رو میخونی کی باشی من فقط شاید از تو حتی ی شناخت وبلاگی داشته باشم ولیییی خدا اون روز  رو نیاره که کسی بی پدر شه  یاهم بی مادر اگه خدا که سرنوشتش رو اینجور بنویسه که دیگا تقدیر الهی بوده ازتون میخوام بعد از سه و یا چهار ماه که از مرگه عزیزش گذشت کنارش باشید چون اون موقع تو اوج تنهایی میرسه تا سه ماه اول همه کنارشند ولی بعد از سه شایدم دو ماه همه تنهاش میذارند و میردند ...

دیشب تنها دعایی که برای همه میخواندم و خدارو قسم میدادم میگفتم خدایا تورو به وجود پاک مطهر بی بی دو عالم فاطمه زهرا قسمت میدم تقدیر عزیزانم و دوستانم را زیبا بنویس ...

و از خدا یه چیز دیگه ام خواستم فقط برای خودم که وقتی امدم خونه دو دوتا چهارتا کردم دیدم اگه امسال اسم این شب خط نخورده باشه سال دیگه این شب باید باز از خدا این خواسته رو بخوام ...

خدایا تو کریمی تو عظیمی تو رحیمی ...

تو همدم دم بی همدمانی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مونا شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 11:36 http://http://dokhtarebarani4651.blogfa.com/

سلام.وبت شیکه،دوست داشتی بیا ی سر بزن،نظر بدی ممنون میشم [گل]
با تبادل لینک موافقی؟بیا وبم خبرم کن[لبخند]
موفق باشی[گل]
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

ممنون از این لطفت منو یاد دنیای بلاگفا انداختییی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد