فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

استراتوژیکی

سلام نماز و روزه هاتون قبول  دوستان :)

 امتحانات منم در اوج اتمام است !!! 

 ...

تا حالا شده از کتابی بدت بیاد ولی دبیرش رو به طور عجیبی عاشقش باشی ^÷^ بطور عجیبی امروز با جواب سوال دادنم خنده رو جریان دادم !! 

گاندو جان تو را از بر شدم چون تو را با ی چیز دیگه اشتباه گرفتم !!تو همون تمساح لعنتی هستی که من اسمتو خراب نوشتم و مایه ابرو ریزی من شدی:/


نظرات 2 + ارسال نظر
امید جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 11:51 http://fateme-goli.blogsky.com

جای خاصی نبودم
زندگی در جریانه
فقط با فاطمه گلی کارم نشد و همه چی تموم شد
برا همین وبلاگ هم متوقف شد
ایشالا همیشه شاد باشی و عاقبت بخیر شی

اهوم :>
انشاالله سالم باید هرکجا که هستید
از این اتفاق ناراحت شدم ولی هرچی به سلاح هردوتون انشاالله هردو خوشبخت و سربلند باشید !!
اگه زندگی جریان داره از زندگی خودت بنویس !!
همچنین برادر :/

امید جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 01:31 http://fateme-goli.blogsky.com

سلام پرستش جان
حالت چطوره؟
بعد از کلی وقت اومدم وبلاگت
احساس میکنم شاداب تر از قبلی
خداروشکر
نماز و روزه های شما هم قبول

سلام امید خان سفر بخیر (: کجا بودی ؟؟
شاد نباشم چیکار کنم همش همین نیس ک چند صباحی دیگر سر برزمین میگذارم و میمیرم بذار شاد باشیم و شادی کنیم ..
خداروصد مرتبه شکر ://
قبول درگاه حق برادر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد