فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

# پــرستشانــه بود

مــن بیدارم !! آره بیدارم یعنـــی خواب ندارم...

دارم ب ارزوهام ب کارهام توی سال جدید فـک میکنم  کارهایی که قطعا مــوفق میشم درش !! گاهـی زمین خوردم ولی بلنـــد شدم و از نو شروع کـردم گاهــی خورد شدم گاهــی حرمتم شکست گاهـــی باخــتم و اما در جواب همـــه ی اینهــا گاهی ساختم و چیزی شـــدم که میخـــواستم "یــک فرد موفق " کـه آرزوی دیریــنه من بود !! حــالا هم محکمتــر از همیشه میچسبم به زندگی سفت بغلت میکنــم رفیق اینقدر سفت ک یادت بره من کیستم و منم هــم در تمام تو غرق شــوم !! بـه همین سادگـی کـه تو فکرش رو میکنــی ...

دوست دارم بازم ادامه بدم و بنویسم حتی یک لحظه هم خدافظـــی نکنم !! حالا هـــم همین است هستم و ادامــه میدهــم !!!

راستـــی رژیــمم !! من و وزن ایـــده آلـم !! ۶۲... و من ۷۵!! میجنگـیم تا ب موفقیتمان برسیم !!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 18:47

سلام
خانم دکتر
خوبی؟؟
با جدیت واسه اهدافت تلاش کن

سلام عزیزم قربونت تو خوبی عزیزدل

مصطفی - تفکر مثبت دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 09:20 http://tafakoremosbat.blogsky.com

با تشکر بابت مطلب زیباتون

ممــــنونم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد