فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

امــدم ولــی او رفت !!

قــبل اذان میای ک سری ب وبلاگت بزنــی میبینی یکی از نویسنــــده های بلاگستون داره ساکش رو میبنده که بره و تو تـــو خیالت دنبالش میدوی ک نگهش داری !!!ولــــی قبل از اینکه تــو برسی سوار قطار خاطره ها شـــد و رفـــت !! نـــــــــــرو ولــی ب گمانــم رفت !!

+الان باید بگم بیست ساعت تمـــام نخوابیده ام !!

+از شنبـــه دوباره شروع هفته و روزهای بــــدو بـــدو !!بــاورم نمیشه همش ی ســال دیگه خــودمم ک با دستای خودم و یک مـــغز متفکر سرنوشتم رو رقـــم میزنی شاید کپــی پیست یکی از شماهام شوم شاید کپی پیست بقال ســـر کوچه پدربزرگ با اون نوشمک های تفنگـی اش :دی  درســـت هفدهمــــین روز از فروردین رو دارم اغــاز میکنــم !!یک عدددرس نخــونده نخوابیده بـــی اراده !!! کــــه در سیر درس خوندن جون میدهــــد!! تصمیمم جـــدی است فردا ظهر ساعت ۱۴ کلیـــد استارت روشن است !! 

نظرات 1 + ارسال نظر
yas شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 00:11 http://hot-summer.ir

سلام من یه خاله داغدار هستم...دنبال مطلب برای خواهرزاده میگشتم که مطلب شما در این وبلاگ با نام خاله رو پیدا کردم ..خواهرزادم چهارم فروردین این سال نحس 97 شب قبلش خوابید وصبح بیدار نشد ...از من فقط 2 سال بزرگ بود ...اسمش وحیدخداکانلو متولد1361 .. خانم بچه هاش تنها گذاشت و رفت ..هنوز باورش نمیکنم ...نازنین زهرای 7 ساله ش و محمدمهدی 1سال ونیمه ش و تنها گذاشت و رفت خونه ابدیش ...داغش رو دل همه فامیل موند ...خیلی زحمت کش بود ..ازبچگی رو پاهای خودش ایستاد وکار کرد وکار .. خیلی امشب براش گریه کردم نمیدونم چجور امشبم صبح میشه

ســـلام عزیزم تسلیت !! درک میکنم کاملا من خودم پدرم امروز دقیقـــا چهار ماه منو تنها گذاشته و من چهار ماه تمام یتیمــــی سر کردم !! خیلـــی از دست دادن عزیز دردنـاک هست هرکدوم اعضای یک خانواده از بین بره واقعـــــا سخته !! انشاالله خدا بهتـــون صبر بده !غم اخرتــون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد