فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من میتونم همـه کارا رو پیش ببرم :)

چــرا همه غائبا ..بیشتــر اوقات با خونــدن بعضی دوستان وبلاگــی یکم آروم میشم و تلاش میکـنم! پس غیبت کبرا نریـد خواهشـا..

یکـی از نوستـالـژیای اینــروزای من درست کردن دونـاتای‌ دایـره ای شــده برای پر کردن وقتم‌ برای آروم شدنـم و همـینطور برای یادگرفتــن بهتر آشپزی! کاش میشد از خودم بی حد و اندازه راضــی بودم بی حد و اندازه ...

کـار زیاد دارم اینقدر کار هست کـ.. در تلاشم تیکـشون بزنم !کارام رو میگم ...

انشــاالله روزی برسـه ک بــیام و بگم من خوشبخت تریـنم !

خـدایا باز میـگم دستـم رو سفت تر بگیر جوری ک قفل دستم ب دستانت باز نشود ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 02:44 http://notbookman.blogsky.com

سلام پرستش جانم
خوبی عزیزم؟؟
مطمئن باش ایتده خوبی داری خانم دکتر اینده :)))

ســلام خاله بهامین خــداروشکر کــ...حاضری!!
خداروشکـر
نمــیدونی این حرفت چقدر منو ب وجــد آورده !!انشاالله ک همــینه خاله جانم!!

فاطمه جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 14:16 http://fatemee79.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام...خوبی پرستش؟
اسماصلیتو بهمگفته بودیا ولی یادم رفته...
یادته منو؟؟
چقدر حرف میزدیم باهم
ایشالا خوب و شادو خوشبخت باشی
چهخوب ک مینویسی هنوووز

سلام گلم... از پستام میشه همچی رو بهتر فهمید عزیزم
آره گلم سخت نیس که...
آره یادم هستی گلم... آره همچی یادمه..
انشاالله...
اهوم توهم سعی کن بنویسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد