فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

ما و ی دنیا عکس و خاطره

بابا چرا الان نیستی چرا آخهـــ ما با ی عکس ی دنیا خاطره موندیم این دنیا هیچ وقت نمیگم کاش چون هیچی برنمیگرده به عقب ...بابا این پنجشنبه چهل روز از نبودن تو میگذرهــــ... و من تنهام مامانم تنهاس 

دلم میخواد سکوت کنم و هیچی نگم ولی نمیشهـــ...

یادمهـــ... همیشه میگفتی دختر ارومی باش فارغ از هیاهو من بیرون واقعا همین بودم ولی تو خونه ارومی درم نبود جز سروصدا ولی از وقتی رفته دلم نمیخواد با هیچکی حرف بزنم دلم نمیخواد حتی بگم( وای) امیدوارم هرچ مامانم گفت رو بتونم ن بگم و جز چشم چیزی نگم 

+قابل توجه کسایی ک فکر میکنن من دختر حرف گوش نکن سر ب هوا  باشم ک هیچ وقت نبودم ولی من تو خونه حرف زور نمیرفت تو کتم و‌ گاهی بهانگیر میشدم ن چیزی دیگـ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد