فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

پدرم

سلام 

پدرم هم رفت و من شدم یک دختر بی پدر با رویایی سرگردان...

پدرم شب تولدتم از آغوشم برای همیشه جدا شد ...


تقدیم به پدرم 
آنقدر وسوسه دارم بنویسم که نگو.....
تو کجایی پدرم.....؟!
آنقدر حسرت دیدار تو دارم که نگو.....
بسکه دلتنگ توام, از سر شب تا حالا......
آنقدر بوسه به تصویر تو دادم که نگو....
جان من حرف بزن! امر بفرما پدرم 
آنقدر گوش به فرمان تو هستم که نگو......
کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست 
آنقدر بی تو در این شهر غریبم که نگو.....
پدر ای یاد تو آرامش من...
امشب از کوچه ی دلتنگی من میگذری؟!
جان من زود بیا 
بغلم کن پدرم.....!
آنقدر حسرت آغوش تو دارم که نگو.....
به خدا دلتنگم!
روبه رویم بنشینی کافیست 
همه دنیا به کنار.....
گرچه از دور ولی من تو را میبوسم
آنقدر خاک کف پای تو هستم که نگو...

نظرات 7 + ارسال نظر
یه دختر شیطون دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 11:16 http://girly17.mihanblog.com

سلام پرستش جان!
بهتری؟ :(
(عجب سوالی:| )

سلام عزیزجان
ن دلم برا بابام خیلی تنگ شده

یه دختر شیطون جمعه 8 دی 1396 ساعت 12:06 http://girly17.mihanblog.com

وااای پرستش:(
کامنتتو که توی وبم دیدم خیلی خوشحال شدم اما الان که پستتو دیدم...
تسلیت میگم عزیزم:(

ممنون ...واقعا داغونم

امیر جمعه 8 دی 1396 ساعت 03:28

پرستش خانم...بگید که اشتباه میبینم...بگید که اشتباه خوندم.....آخه چرا؟ چطوری؟
تسلیت میگم:((((((((

همه چیز عین حقیقته داداش ...پدرم شب تولد من تو عروسی داداشم سکته کرد ...ممنون

تینا دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 02:01

دلم آشوب شد باز...
حرف بزن باهام ....میخونم همیشه

شرمنده بخدا:(

تینا دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 02:00

بی پناه تر از حضرت زینب کی بود....
قران بخون واسش هر وقت که حوصله داشتی‌...حساب کتاباشو پیش خدا راحت تر میکنی با قران خوندن :)

واقعا نمیدونم چی بگم :|
سخته واقعا سخته من هنوز بیدارم و منتظر ک بابام برگرده

تینا دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 01:55

وایسا روی پاهات و دستتو بگیر به دیوار.
دلت اتیش میگیره سرتو بالا بگیر و نگاش کن که راحته...که حالش خوبه اونجا....که نگاهش بهته...نگاهش به شماهاست.
گذروندم این روزا رو . خم نشو. درد داره...کمرت خم نشه.هوای خودتو داشته باش.حواست هم به مامان باشه.
معجزه بود پیدا کردنت.آدرستو نذاشته بودی‌.چشمم خورد به "به روز شده ها. پیدات کردم.

دستمو گرفتم ولی سستم ...خیلیییی دلم براش تنگ شده
هر لحظه منتظرم برگرده

beny20 دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 01:32 http://beny20.blogsky.com

خدا بیامرزتش

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد