فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

انرژی مثبت ❤

سلام (: 

خدایا اول شکرت ، دومم شکرت...

تو محشری ...تو از همه سری خدا جونم ...

با اینکه اینروزا پر از استرسم و دلواپسی های زیادی دارم که نمیتونم حتی توصیفش کرد ، اولین امتحانت رو خراب کنی هیچ روحیه واسه ادامه نمیمونه... ولی من با تمام وجود میخوام ادامه بدم ، به خودم و خدام قول دادم که با این وضعیت قرمز زندگیم بجنگم ، من میجنگم و موفق هم میشم چون خدا مثل کوه پشتمه (: خداااا جونم با تمام وجود بهم انرژی دادی واقعا ممنونم (: 

امتحاناتم سخته تا همین نیم ساعت پیش هم استرس داشتم ، هنوزم نیمچه استرسی در وجودم هست ولی خب با استرس چیزی درست نمیشه ، فقط میمونه اون امیده که به خدا داری و میخوای تو درس خوندن کمکت کنه و یاریت کنه ، خدایا شکرت (: 

خدایا من محکم باهات میام توهم دستای منو رها نکن (: 

به امید خدای مهربانییییی ها ❤❤❤

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دختر شیطون(مبینا) چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 20:23 http://girly17.mihanblog.com

یادته گفته بودم به تو ناامیدی نمیاد؟...حالا از کلمه به کلمه ی متنت امیدواری و انرژی مثبت میبارههمیشه اینطوری باش=)

خب چیکار کنم یه چیز عادی شده واسم دیگه‍....ولی خدا کریمه(:
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد