فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

مغرور نباش(:

ﻭﻗﺘﯽ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ...
ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ،
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﺩ، ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ!
ﺷﺮﺍﯾﻂ...
ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪ!!
ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ...
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺤﻘﯿﺮ ﻧﮑﻨﯿﺪ.
ﺷﺎﯾﺪ ﺍﻣﺮﻭﺯ...
ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﻣﺎ،
ﺯﻣﺎﻥ...
ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﺗﺮ ﺍﺳﺖ...
ﯾﮏ ﺩﺭﺧﺖ،
ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﭼﻮﺏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺴﺎﺯﺩ..
ﺍﻣﺎ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻣﺎﻧﺶ ﺑﺮﺳﺪ،
ﯾﮏ ﭼﻮﺏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ
ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭﺧﺖ را بسوزاند

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 16:53

سلام جونم خوبی نه اجی جونم با کسی دیگه ام ای کاششششششششش مغرورررر نبود :ناراحت.....اجی شرمندتم که تو وب تو نوشتم عصبی بودم منو ببخش جونم

سلام عزیز دلم(:
چی شده فاطیییی غرور ورش داشته
بابا شوخی کردم دشمنت شرمنده عزیز دلم(:

به به چه متن سنگین بود
راستی چه خبرا؟خوبی؟؟
دلم تنگید برات=(

اهوم مایم دیگه(:
سلامتی عینکی شدم(:
منم عزیییییییزم

آرمان چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 20:24 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

سلام تپلی مهربون:)
اربعین نزدیکه رفتی هیئت دعا کن

سلام (:
چشم به روی چشم همچنین شمام مارو از یاد نبرید(:

مهدیه سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:15

به خیالت نمیفهمم یواشکی مرا در خاطرت مرور میکنی...کاش تو انقدر مغرور نبودی...

من آجیییییی:)
میدونم یک متن ادبی است(:

مهدیه سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:07

ادم مغرور مثل کسی است که بالای کوه ایستاده و همه را کوچک میبیند غافل از اینکه مردم هم از پایین او را کوچک میبینند....

اهوممم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد