فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

کلی کار نکرده‍...(:

سلام(:

درحال حاضر یک فرد تنبل تشریف دارم(: نخندید خب من مریضم اصلا نباید کار کنم که‍...(: اهوم:دی

آبریزشم خداروشکر کمتر شده سرفه‍...ام کمتر شده ولی هنوز دارمش ، صدام خیلیییی گرفته‍...دور دهانم و بینیم خشکی زده در حد سوختنه‍... / امروزم ساعت قرصام دیر شده‍...بود وقتی بیدار شدم خیلی گذشته‍...بود ،واقعا دیگه از سرماخوردگی بیزارم در حد المپیک ، خدا نکنه کسی از من سرما خوردگی بگیره خوب شدنش کار حضرت فیله‍...(: والا خب من خودم وقتی زمستون سرما میخورم تا آخر زمستون همراهمه‍... از بس که لعنتیه‍...حالا بیخیال سرما خوردگی(: 

امروز وقتی بیدار شدم ساعت ۱۰/۱۵بود دیشب سه تا قرص خوردم ( آنتی هیستامین، آموکسی سیلین، استامینیفون ،یک عدد شربت) دیگه نفهمیدم کی صبح شد کی ۱۰شد اینقدر که گیج بودم من (: و اینطور شد که کلی کارا موند رو دستم ، ساعت ۱۱ داداش زنگ زد امشب میریم خواستگاری و نامزدی رسمی ، و گفت برو پارچه‍..سرا ،پارچه چادر سفید بخر و من رفتم وقتی برگشتم آهی در بساط نداشتم از لبای خوشکم و حتی نمیتونستم دهانمو باز کنم(: و اینکه‍...پارچه سفیدم پیدا نکردم(: و الان تصمیم دارم لباسای شسته‍...شدمو جا بزنم و نشسته‍...هام که تعداد اندکی هستند رو بشورم(: تا از جانب لباس هام راحت بشم(: و بمونه تمیزی خونه‍...که باید با مامان دست به کار بشیم (: وای من اصلا توی خودم رو نمیبینم برای کار کردن (: خب من که میگم تنبلم شما بگید نه (: رسما کسی آمد خواستگاری علام میکنم در مواقع بی حوصلگی و مریضی ازم کار نمیخوای زنت میشم وگرنه مارا به خیر شمارا به سلامت (: والا ، دقیقا همی الان حس هیچیییییی نیست در وجود من ، کلی ام کار دارم شستن لباسام ، دوش گرفتن ، و کلیییییی کار دیگه‍....(: 

موفق باشم ، شما نمیخواین واسه من دعا کنید (: 

دعا کنید از هیچی عقب نمونم حتی صندلی کنار شیشه‍...ماشین(: 

بلیییی بلییییی (: راستی عکس لباسم رو میذارم امشب (: تقریبا عکسای نگذاشته‍...این چند مدت رو میذارم(: 

اسم پست شریفمونم میذارم آلبوم(: اهوم :دی 

خدا همراهم ❤

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:51

اونو چند وقته از رده خارج کردم.
آخه کامنت هم که نمی ذاشتی فکر می کردم منو نمی خونی.

خب بهم میگفتی(:
نه من موخونمت دخمل جان(:

بنت الهدی سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:13

سلام دیونه ی من
خوبی ؟خدا بد نده اشکال نداره ایشالا زود خوب بشی عزیزم

سلام عشقممم(:
نچ شرما خودم(: میسیییی عشقم(:

آیدا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 17:22

سلام پرستش. من تازه شناختمت. فکر کردم یه پرستش دیگه ای. خودتم که پیدام کردی.

سلام خوبی(:
چرا رمزت اشتباه‍...(: خب تو آدرس یه وبلاگ دیگتو داشتم (:
حالا چرا آدرس نذاشتی(:

آرمان دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 16:49

احسنت تپلی احسنت
برام به شدت دعا کن
اگامسال نشد حداقل سال دیگه بشه

بلی بلی ممنونم(:
چشممم رو چشم دعا میکنم ، محتاجیم به دعا شمام مانو دعا کن(:
انشاالله که میشه

بهامین دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 16:40 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیز مهربونم
خوبی؟؟
خدانکنه سرمابخوری
چرا مراقب نیستی اخه؟؟
مراقب خودت باش عزیزم ان شالله زود خوب خوب بشی

سلاممم خاله جون خودممم(:
نه سرماخوردم(:
خداکرد خاله جونمممم(:
مراقب بودم اما انار دمار ازم درآورد(:
چشممم، مرسی خاله جونمم

مائده دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 16:25 http://delneveshtee.blogfa.com

قشنگ درکت میکنم ... من یا سرماخورده نمیشم یا اگه بشم از نوع داغونش میشم گلو درد و سر درد و کمر درد و همه اینا با هم

+ راااستی پرستش دارم دیوونه میشم دیگه ببین من چت روم وب تورو رفتم برا خودم ساختم اما خرابه هی قبلنم که ساختم همینجوری بود ... ینی اصن نمیشه اسم توش ثبت کرد یا واردش شد ینی من که نمیتونم

اهوم:دی
دقیقا همچی باهم میاد و بسییییی ادامه‍....دارد(: سرماخوردی برای خودش الاغه زیبایی هست(:
+عزیزم دیونه چرا ، خودم برات درستش میکنم گلمممم(:
خودم برات درستش میکنم تمام و کمال (:

آرمان دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 16:09

دل به دل راه داره:)

اهوم ، بعله همینطوره(:

آرمان دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 16:03

شما اینقدر با محبتی که فکر میکنی منم محبت دارم
برام دعا کن

من با محبت نیستم ولی خودتون رو درس گفتید (:
چشم حتما همیشه یادتومم(:

آرمان دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 15:25

تپلی مهربون

بلییی آقای مهربون(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد