فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

مسافر(❤)

 سلام  عیدتون مبارک (❤)

امیدوارم عید خوبی باشه‍... واسه همه مردم جهان :))

±من یه مسافرت دو روز به کازرون داشتم اونم بقولی واسه یه نفس تازه و یه روحیه تازه ولی سفر خوبی بود یکم تونستم با خودم کنار بیام هرچند حس و حالی نداشتم ولی خوب بود خداروشکر ، سفر مشهدم که منتفی شد وقتی اسم امام رضا میاد بند دلم پاره میشه و یه ریز دلم قنبرک میگیره از نرفتم از دو سال منتظر طلبیدنش ، امام رضا تو که خیلی رئوفی میدونم تنها خودتی که وقتی من بیام حرمت آروم میگیرم ، پس اگر به صلاحمه‍...منو بطلب^_^

±تاریخ سفرم به کازرون۱۳۹۵/۶/۱۸

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا (بهشت من) سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 16:18 http://beheshtereza.blog.ir

سلام
نه دیگه متشکرم
آخه اینجا سخته بیام
بیشتر سرم تو تلگرامه تا اینجا
ممنونم

سلام:)
خواهش
هرجور راحتید(:
بعله‍....
خواهش(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد