فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

خدا❤

سلام _ بهترم 

خودش میدونه من باهاش دیگه حرفی ندارم منت کشی نمیکنه واسه آشتی :| یعنی آمدا من نخواستم چون حوصله شنیدن حرفای دیگه‍...ندارم  / زندگیم کلا ریخته‍... بهم ، روحیه صفر، مخم دیگه‍....به جایی قد نمیده/فقط امیدم رفتن شمال بود و مشهد که اینام منتفیییی شد |: کاش یه خواهر داشتم که راه درست رو نشونم میداد راحت میشدم  از این همه دلهره ، ترس ولاغیرررر ؛ آخه‍.... خدایش الان نمیدونم چی درسته‍... چی اشتباه فقط دلم میخواد خدا بهم الهاممممم کنه‍....راهِ درست روووو|=:

دیگه‍...نا ندارم یکی یکی مشکلات رو برا کس و ناکس تعریف کنم فقط دلم میخواد خدا خودش فکرش رو بهم الهام کنه تا یه تصمیم درست بگیرم ، خدایا تو بدترین شرایط باهام بودی الانم باش ، فقط خودتی صلاح منو خوب میفهمیییییی

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 22:20

میبینیییییی چقدر داغونممم ، بخند شاد باش بخاطر من (حتی) شکلک ناراحتم نذار

الف.واو جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 02:01 http://www.havabanoo.blogsky.com

کاشکی میتونستم کمکت کنم...

عزیزممم فقط دعا کن واسم تنها کمکیه‍....که از همه برمیاد(:★

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد