فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دغدغه‍..های من

سلام(:

حس میکنم امروز روز پر پیچ و خمی باشه‍...حتی شده واسه من ، خوشحالم بسیار زیاد حتی مرزی هم واسه خوش حالیم ندارم فقط میدونم دلیل خوشحالیم خوشبختی پسر خالمه‍...❤ خیلی دوس دارم باشم توی جشن امشب ولی هیچ چیزی قابل تشخیص نیست واسم پر از ابهامه‍...میترسم امشبم مثل شب بهاری سه سال پیش بغضم ناگهان بترکه‍...و نتونم آرومش کنم ولی فک میکنم اینسری یکم فرق کنه‍..جای گریه خنده رو لبامه‍...❤  کلی روز شماری اینروزا رو میکردم حالا که رسیده موندم چه انتخابی کنم (: 

خیلی خوشحالم داره سرنوشتم خوب پیش میره البته کلی بد بیاری داشتم توش هنوزم هست ولی من از دید خوب نگاهش میکنم ، یکم استرس دارم از همه لحاظ از یه طرف ترس تمام وجودمو بخاطر انتخاب رشته گرفته نکنه نتونم برم رشته مورد علاقم از یه طرفم میترسم همه برنامه هایی که ریختم بره هوا :|

واقعا موندم :|

کاش یکی رو داشتم دلداریم میداد :(

خداجونم حالا که کسی نیست کی بهتر از خودت نمیخوای دلداریم بدی نمیخوای آرومم کنی ،نمیخوای آرامش بهم بدی ،خدایا خودت همچی رو درستش کن اونجوری که من میخوام ^_^ ممنون میش خدا جونم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 02:56 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیز دلم
خوبی؟؟

سلآم خاله جونم :)
مرسی^_^

گلبهار یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 20:51 http://delneveshtehay.blogsky.com

از خدا بخواه هرچی به سلاحته و بهترین ها رو برات درست کنه.
بعضی موقع ها ما یه چیزایی از خدا میخوایم که به صلاحمون نیس
ولی بعدا میفهمیم که چقدر خوب شد اون چیزی که ما میخواستیم نشد.
امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره عزیزم:))

اون که بعله‍...❤
ممنونم عزیزم :)

مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 20:19

خوشحالم که خوشحالی

ممنونم :)

بانووووو جمعه 25 تیر 1395 ساعت 21:22 http://Kajeshisheei.blogsky.com

سلاااام ابجی جون خوبی؟سلامتی؟؟؟
ان شاالله همیشه موفق باشی.
ابجی من درست نفهمیدم قضیه پسر خاله ات رو.
راستی اینستا هم دارم

سلام گلمم^_^
خوب باشی منم خوبم :)
ممنونم همچنین:)
یه روز مفصل مینویسم :)
جدی!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد