فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

نانوشته‍...

سلام :)

امیدوارم خوب و سلامت باشید :)

آرزوی قبولی طاعات و عباداتون دوستان گلم:)

اینروزا سخت سپری میشه‍...چون من :|

ماه رمضونم داره تموم میشه‍...ببینم تا سال دیگه‍...من زنده باشم یا نه‍...^_^

امروز بکل سرم داره‍...میپوکه‍...

± قرآن ام رو ختم کردم ^_^ بسییی خوشحالم :)

قراره‍...واسه بابام سه‍... جز بخونم:)

امیدوارم بهترین عید فطر رو کنار خانواده هاتون سپری کنید ^_^

فعلا:)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 04:05

سلام عزیز دلم مرسی قربونت همچنین اجی خوش به حالت که قران ختم کردی من جز 27هستم

سلام خانمی^_^
عزیزمی:)
ایشاالله تو هم ختمش میکنی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد