فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

!So what!

سلآم (:

اولین روز تابستون هم گذشت...و امّا ادامه داره‍...❤

یکم حس کمبود میکنم ولی از چه نوعش خدا میدونه‍....):

دلم یه‍...پلنر رنگی رنگی میخواد ،دلم میخواد بخرم ولی چجوریش رو خدا میدونه‍(:*

آخه‍...شرایطش بکل نیست:|

اینروزا نگاهم به ساعت دیونه‍...کننده اس :|


± وامّا این دیگه‍...


پس کجایی اونی که منو دوست داری؟!

منتظر کسی نیستم که بگه‍... من ،احتمالش زیاد اون کسی که دوسم داره مامانمه‍...که همیشه به فکرمه‍...(:

شایدم هیچ کس ولی من این تنه‍ایی رو بیشتر میپسندم ^_^

تنهایی با همه حس خوبش یه آرامش خاص داره هرچند سخته ولی این آرامش خیلی بهتر از آرامش دونفره بودنه‍..❤

دلم یه خرید یه مسافرت میخواد :|

یعنی میشه‍...):

معلومه‍...که نه D:

Bad day?!

No

Bad week?!

No

Bad month?!

No

So what?!

Bad life :(

man na shokr nistam vali khodaish nemisheh:|

نظرات 4 + ارسال نظر

دوستت دالیم

ممنونم :)

عجبی زیارتتون کردیم پرستش جان

سلآم :)
من هستم شما نیستی:)

fatemeh چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 20:14 http://glass-girl76.blogfa.com/

خوب هستید عایا؟؟

خداروشکر خوبم تو چطوری دختری؟!

fatemeh چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 14:39 http://glass-girl76.blogfa.com/

hi

Hello

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد