فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

روزای من :)

با سلام:)

ادامه‍...پست قبل :)

دوشنبه‍...

خلاصه‍...من اون روز با کلی بغض آمدم خونه و با هیچکدوم دوستام حرفی نزدم و اینقدر ناراحت بودم که یکی دوستام درخواست کرد که باهام بیاد خونه‍...منم گفتم دوست داری بیا ،آمد و امّا واقعا آمدنش موٕثر بود و یکم حالم بهتر شد ولی بغضش توی گلوم بود هنوز :|

با کلی فکر از ذهنم رفت و برای امتحان چهارشنبه نشستم خوندم :)

و سه شنبه‍...

نشستم خوندم کلی کتاب رو هرچند فکر میکردم هیچی بلد نیستم ولی خداروشکر خوب بود :)

چهارشنبه‍....

امتحانم رو خوب دادم آمدم خونه اینقد گیج و منگ بودم که دیگه حد نداشت :|

یه چای ریختم با بیسکویت و کشک خوردم :)

+عکس

و بعدشم آمدم و اون پست رو گذاشتم و شب با زن داداش یه نوشیدنی دپش درست کردیم خوردیم:)

+عکس

و اما امروز با دوستم با اینکه ازش دلخور بودم ولی باهم درس خوندیم :)

خوب بود ❤

شنبه‍... امتحانم سخته‍...تورو هرکی رو که دوس دارین واسم دعا کنید دیگه خسته شدم واقعاً:|

و همینجور دعا کنید روزام خوب بگذرند بدون هیچ چاشنی بدی :)

منتظر کلی عکسای جالبم باشید :)

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوووو جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 01:35 http://Kajeshisheei.blogfa.com

سلااااام ابجی جون خوبی؟چایی و نوشیدنی نوش جونت گلم
ان شاالله که امتحانات رو خیییلی خوب میدی عزیزم.

سلام جیگرم :)
مرسی عزیزمیییییی
انشاالله توکلم به خداست:)

یه دختر شیطون شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 13:32 http://www.girly17.mihanblog.com

به به چه نوشیدنی خوشمزه ای

قابل شما رو نداره آفتاب مهتاب ندیده خانم :)

بهامین پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 16:04 http://notbookman.blogsky.com

چقدر عکس های زیبایی
خداراشکر امتحانت خوب بوده
ان شالله باقی هم خوب میشه

مرسی خاله بهامین
خوب نه بدم نه
کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد